JohnnyH87 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag köpte Gudfadern till PC häromdagen, och när jag skulle installera det nu fanns det inga filer på skivan! Den är helt tom! Jag fattar inte vad felet är. Jag har inte Daemon tools installerat (det ska tydligen orsaka problem) och det är en laglig version, så vad är felet? Har det här hänt någon annan, och hur ska man isåfall fixa det? Jag mailade EA supporten, men jag tänkte fråga här också just in case att det finns någon här som vet hur man löser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Om du har köpt det lagligt i en butik så borde det inte vara några problem med att byta in den, har du köpt den på nätet så kan du skicka tillbaka skivan med en förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Ja, men jag ville verkligen ha det spelet. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Men, Om du inte skickar tillbaka det så lär du ju aldrig få spelet. Be om en ny skiva eller om pengarna så att du kan köpa det får ett annat ställe ... det går ju knappast fortare om du inte gör något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Gudfadern is das suxx0r. Men men få tillbaka till affären och förklara allt som har hänt, om dom inte tror på dig be dom att titta själv. För säkerhets skull innan du lämnar tillbaka spelet, kolla med ett annat spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Och har du DVD-Läsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Och har du DVD-Läsare? Haha, han borde ha tycker man, men.. man vet aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Och har du DVD-Läsare? Han borde ha det, för det går väl inte öppna en DVD skiva med en vanlig CD-rom läsare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Hmm. Gudfadern kräver 1.4 GHz vilket tyder på att han kanske har en dator på runt 2.0 GHz eller mindre. Detta betyder då att datorn är rätt gammal men klarar ändå av en hel del. Så, han har en DVD Läsare. Men jag tror den är rätt kass. Han har säkert haft problem med den innan. Bara min teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Tanka skitspelet, nu kan du göra det utan att skämmas, du har tillochmed möjligheten att använda din egen CD-key. Fast du kommer ju att tröttna snabbt ändå, hata EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Han borde ha det, för det går väl inte öppna en DVD skiva med en vanlig CD-rom läsare eller? Och därför jag frågade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Och därför jag frågade Det ZcruWen menar var nog att om du stoppar i en DVD skiva i en CD läsare (bindestreck?? Vadå??) så står det väl att enheten är tom när du dubbelklickar. Bara vad jag tror.. Och köper man ett spel så bör man ta reda på att man kan spela det innan man betalar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Det ZcruWen menar var nog att om du stoppar i en DVD skiva i en CD läsare (bindestreck?? Vadå??) så står det väl att enheten är tom när du dubbelklickar. Bara vad jag tror.. Och köper man ett spel så bör man ta reda på att man kan spela det innan man betalar! Nej det var jag som menade det Han kallade det skiva ("okänt objekt"). När han sätter ett i "okänt objekt" hittas inga filer tyder på att att CD/DVD- Läsaren inte kunde läsa av det "okända objektet". Och därför frågade jag om han hade DVD- Läsare, för det "okända objektet" visar sig vara en DVD- Skiva. Redigerad 1 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Och har du DVD-Läsare? Ja, jag har en DVD läsare, och den funakr som den ska. Jag har flera spel på DVD, tex Worms4, GTA San A ndreas mm. och de har fungerat som de ska. Hmm. Gudfadern kräver 1.4 GHz vilket tyder på att han kanske har en dator på runt 2.0 GHz eller mindre. Detta betyder då att datorn är rätt gammal men klarar ändå av en hel del. Så, han har en DVD Läsare. Men jag tror den är rätt kass. Han har säkert haft problem med den innan. Bara min teori 3,0 ghz Pentium4, så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ja, jag har en DVD läsare, och den funakr som den ska. Jag har flera spel på DVD, tex Worms4, GTA San A ndreas mm. och de har fungerat som de ska. =/ Min DVD läsare har något fel så ja inte kan läsa av DVD-Skivor, bara ibland Aja, skriv av CD-Keyn och skicka tillbaks skivan och så tankar du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 =/ Min DVD läsare har något fel så ja inte kan läsa av DVD-Skivor, bara ibland Aja, skriv av CD-Keyn och skicka tillbaks skivan och så tankar du det , Sen lägger du upp den till oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Aja, skriv av CD-Keyn och skicka tillbaks skivan och så tankar du det Håller med till 100%!. efter att gå ha spelat skitspelet hoos en kompis så märkte jag att det inte var nån idé att slänga ut pengar på skiten. Tanka skiten istället, du kommer bara bli missnöjd om du har köpt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Är de verkligen lagligt att tanka spel Redigerad 1 oktober, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tankade ner det en gång, men jag glömmde att det har en blacklist på daemon tools, så den låste sig själv. :\ Anyways, är hos en kompis nu, och här startar det normalt, så det måste vara min dvd spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tankade ner det en gång, men jag glömmde att det har en blacklist på daemon tools, så den låste sig själv. :\ Anyways, är hos en kompis nu, och här startar det normalt, så det måste vara min dvd spelare. SLUTA PRATA WAREZ! har du läst regerlna att man får ej prata Warez här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts