Jump to content

Tom skiva, WTF!?

JohnnyH87
 Share

Recommended Posts

Jag köpte Gudfadern till PC häromdagen, och när jag skulle installera det nu fanns det inga filer på skivan! Den är helt tom! Jag fattar inte vad felet är. Jag har inte Daemon tools installerat (det ska tydligen orsaka problem) och det är en laglig version, så vad är felet? Har det här hänt någon annan, och hur ska man isåfall fixa det? Jag mailade EA supporten, men jag tänkte fråga här också just in case att det finns någon här som vet hur man löser det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Gudfadern kräver 1.4 GHz vilket tyder på att han kanske har en dator på runt 2.0 GHz eller mindre. Detta betyder då att datorn är rätt gammal men klarar ändå av en hel del. Så, han har en DVD Läsare. Men jag tror den är rätt kass. Han har säkert haft problem med den innan.

Bara min teori :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ZcruWen menar var nog att om du stoppar i en DVD skiva i en CD läsare (bindestreck?? Vadå??) så står det väl att enheten är tom när du dubbelklickar.

Bara vad jag tror..

Och köper man ett spel så bör man ta reda på att man kan spela det innan man betalar!

Nej det var jag som menade det :wub:

Han kallade det skiva ("okänt objekt").

När han sätter ett i "okänt objekt" hittas inga filer tyder på att

att CD/DVD- Läsaren inte kunde läsa av det "okända objektet".

Och därför frågade jag om han hade DVD- Läsare, för det "okända objektet" visar sig vara

en DVD- Skiva.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och har du DVD-Läsare? :wub::D

Ja, jag har en DVD läsare, och den funakr som den ska. Jag har flera spel på DVD, tex Worms4, GTA San A ndreas mm. och de har fungerat som de ska.

Hmm. Gudfadern kräver 1.4 GHz vilket tyder på att han kanske har en dator på runt 2.0 GHz eller mindre. Detta betyder då att datorn är rätt gammal men klarar ändå av en hel del. Så, han har en DVD Läsare. Men jag tror den är rätt kass. Han har säkert haft problem med den innan.

Bara min teori :D

3,0 ghz Pentium4, så nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag har en DVD läsare, och den funakr som den ska. Jag har flera spel på DVD, tex Worms4, GTA San A ndreas mm. och de har fungerat som de ska.

=/

Min DVD läsare har något fel så ja inte kan läsa av DVD-Skivor, bara ibland :wub:

Aja, skriv av CD-Keyn och skicka tillbaks skivan och så tankar du det :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor