Funnylin Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Okej, Versus verkar ha ett eget program för sin/sina kanaler, kan ju vara nåt att lägga i första posten kanske? Vad jag kan se visar dom bara massor klipp av olika program, dom sänder med andra ord inte t.ex. en fullständig hockeymatch på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 OK, vilken kanal är bäst tycker ni? (Då menar jag inte bland sportkanalerna.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hittade just en kommentator på ESPN2 som låter EXAKT som Stephen Colbert. Ännu ett bevis på att han håller på att ta över världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 OK, vilken kanal är bäst tycker ni? (Då menar jag inte bland sportkanalerna.) Hmm.. Svårt val.. Tror det får bli Comedy Central. Står i alla fall mellan den och Cartoon Network Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vad jag kan se visar dom bara massor klipp av olika program, dom sänder med andra ord inte t.ex. en fullständig hockeymatch på nätet. Jaha, då var det ju lite sämre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Hmm.. Svårt val.. Tror det får bli Comedy Central. Står i alla fall mellan den och Cartoon Network Cartoon Network finns inte med i min lista. Edit: Jo, det finns den! =P Edit2: Nice det är Tom och Jerry nu! =P Redigerad 29 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Sweet. Prison Break på direkten på Fox så man slipper vänta på releasen. Nya Simpsons avsnitt är också härliga. Nya Family Guy avsnitt när man har väldigt tråkigt. Där sa du något Det här verkar kul, ska kolla lite mer noga imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vilken kanal går det på? NBC? Synd att de är typ 8 timmer efter vår tid :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vilken kanal går det på? NBC? Synd att de är typ 8 timmer efter vår tid :/ FOX. Och ja, vill man se programen live så får man allt vara uppe ganska sent (själv kommer jag fortsätta med bt, jag följer så många program). Fast sex timmar är det väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Okej, har inte så stor koll på tidsskillnaderna, men lång tid är det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 I New York är det sex timmar tror jag, californien är det 11 om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Trodde att det var 7 EDIT: Men som sagt så är det olika tider i hela Americkat. Redigerad 29 september, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Trodde att det var 7 EDIT: Men som sagt så är det olika tider i hela Americkat. Jo, men tänkte själv på östkusten, med tanke på att dom får programmen först. Iof vet jag inte i vilken tidzon TVU sänder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Tror att det är GMT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Tror att det är GMT Jag menade om dom sänder programmen på Öst- eller västkusttid. Det brukar ju sklija några timmar. Östkusten får alltid programmen före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Så när sänds Prison Break i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Så när sänds Prison Break i USA? Måndagar 8pm ET - Klockan två på Tisdagsnatten (eller morgonen, whatever - och då pratar jag om vad klockan är i Sverige vid den tidpunkten), om jag tänker rätt. Redigerad 29 september, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts