DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Ganska bra program för er som vill se TV på nätet, http://www.viidoo.com/en/index.php Har inte fått alla kanaler att funka, men dom som gör det funkar bra... Kanallista Sports ESPN ESPN (ASIA) ESPN 2 MLB Star Sports CCTV 5 Telecapri (Italy) Comcast Sportsnet General ABC CBS NBC FOX USA Network Comedy Central Disney Animal Planet Cartoon Network TV Land NASA TV DW TV(German) Fei Cui Phoenix CN Star TV East TV HY TV Hunan TV ZhongTian TV XinZhi TV KNNSBS(Korea) Direct 8 News NBC CNN (low) CNN 1 Class News(Italy) Phoenix Info CBN Movie HBO Hollywood CCTV 8 Lifestyle Fashion Music Channel V All Music OnTop TV Redigerad 29 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Bara amerikanskt? Nu kan jag se på NHL hockey med ESPN iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nope, några kanaler från Asien också, sen så finns någon italiensk... Men den bästa är ju Al Jazeera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Tackar tackar! NU finns det en ny faktor i mitt liv som bidrar till tröttare föreläsningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Sweet. Prison Break på direkten på Fox så man slipper vänta på releasen. Nya Simpsons avsnitt är också härliga. Nya Family Guy avsnitt när man har väldigt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Härligt att nån hade nytta av det, bara synd att t.ex Discovery Channel eller MTV inte finns :/ Redigerad 29 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Härligt att nån hade nytta av det, bara synd att t.ex Discovery Channel eller MTV finns :/ *host*Ska det inte vara inte finns?? *host* Verkar vara riktigt bra. men som sagt.. Synd att inte MTV finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Yay, hur fan kan man tycka att DC och MTV är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Keine discovery.. . :'( Oh well. Stort tack för länken. *bjuder mr D på cigarrer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Yay, hur fan kan man tycka att DC och MTV är dåligt Nån som sagt det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nope, men det lät ju som att jag tyckte det då jag sa att det var synd att dom fanns @ Umberto, *röker på som faan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Fick detta program av Ceone för ca 3 dagar sedan, så jag kan kolla på fotboll. Riktigt nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Komiskt. Tänkte just kolla upp hur det är med TV på internet. Men först måste man glida in på GTA-sajten, och då ser man denna tråd. Funkar det bra om man bara har 2mbit? Redigerad 29 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Fick det inte att funka. Det hände inget.. bara en ruta med deras logo på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Tankade du proogrammet? L_Voll, jag har 8mbit så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Bara amerikanskt? Nu kan jag se på NHL hockey med ESPN iaf Min första tanke också. Upptäckte dock ett litet problem. Det verkar som om Versus har rättigheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Tittade lite snabbt på det där, är det typ samma sak eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Tittade lite snabbt på det där, är det typ samma sak eller? Om du syftar på Versus så antar jag att det är en konkurerande kanal till ESPN. Versus fanns dessvärre inte med i listan du postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Om du syftar på Versus så antar jag att det är en konkurerande kanal till ESPN. Versus fanns dessvärre inte med i listan du postade. Helvete. Dom snodde mig på hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Okej, Versus verkar ha ett eget program för sin/sina kanaler, kan ju vara nåt att lägga i första posten kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts