Jacker Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Mina egna favvo bilar är Infernius: snygg och snabb!!! Deluxo: den perfekta bilen Sabre Turbo: trodde ru Sabre var en skrothög? då har ru fel!! Rhino: Roadkiller!! Hotring-Racer: "we got some competition!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Infernus Cuban hermes(härligt då det sprutar eld ur avgasrören) Sabre Turbo Patriot(boom, krasch, NEEJ INTE MEEJJ....... SPLAT!!!! men röda streck på vägen. Vägarbetarna kan då hitta på.) Stinger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Phonix kul att köra Hermes skitbil men är rolig att köra Comet fartvidunder Admiral skön bil Sabre eller Stallion svårt att bestäma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Sandking - ball att leka med (speciellt klättra och så) Admiral - 80-tals kult.. Merca när det är som bäst! Sabre Turbo - också kult, snabb.. FBI Washington - svart, stor.. cruuuising Hotring racer - snygg, snabb, rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 cuban-bilen deluxo stallion vodoo(i stället för att tuta så hoppar den=)) blista compact det är mina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 1. Hot Ring Racer (Oslagbar!) 2. Caddie (Bara om den är Rosa !) 3. Sabre Turbo (Glidarbil) 4. PCJ 600 (Wheelie!!!) 5. Faggio (Faggot?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 (redigerad) (Ingen speciell ordning) Sabre Turbo - oslagbart ljud Hotring Racer - så gott som fulländad Sentinel XS - gillar ljudet PCJ600 - vroooom Freeway/Angel - skön glidare Redigerad 14 februari, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 1. Sabre Turbo : Snabb,snygg och styrning precis som jag vill ha det......dessutom låter den ju så jävla härligt 2. Sentinel Xs : Närmare än så kan man inte komma en Maffia Sentinel (Gt3) Hur skön som helst 3. Banshee (vit) : Så jävla snygg.......snabb dessutom 4. Sandking : Cool och skön att köra......fast den välter ju ganska lätt :\ 5. Taxi : Men bara om man har gjort 100 taxiuppdrag.....då hoppar den skithögt.....den kan man ha kul med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phil Cassidy Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 1:Sabre Turbo (Känner Mig Som Dominic I FNF ) 2:PCJ-600(GHOST RIDER :"> ) 3:Cuban Hermes(Gillar Elden Ur Avgas-rören) 4:HotRing Racer(Lek Med Snuten ) 5:Patriot(Kul Å köra över bilar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts