Jump to content

Alla som har Silenthisper!

mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Självklart har man det.

Varför? Vad är poängen? Det är bara elakt. Åtminstone om man inte bara använder den till att svara på folks frågor om de var med eller inte. Sen har de dessutom skickat runt hela listan till varandra, de små asen. De publicerade listan var inte ens halvfärdig :wub:

EDIT: Vad är skillnaden mellan att trycka på "REPLY och +QUOTE? Har inte använt detta IPB-skin så mycket, när jag fortfarande var aktiv var det det gamla (1.2?), sen blev det i våras ett annat, har jag för mig. Det här är dock det bästa.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Vad är skillnaden mellan att trycka på "REPLY och +QUOTE? Har inte använt detta IPB-skin så mycket, när jag fortfarande var aktiv var det det gamla (1.2?), sen blev det i våras ett annat, har jag för mig. Det här är dock det bästa.

Om man trycker på +quote kan man ha flera quotes i samma inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar fortfarande inte :D Gäller detta BARA som som använder silentwhisper eller msn/steam och så också? :wub:

Såhär, detta gäller bara om du har själv registrerat dig på Silentwhisper, där du använder samma lösenord som du kanske använder på mailen du registrerade dig med. Då är det väldigt lätt att logga in på den och rofsa åt sig något steamaccount och något annat mumsigt.

Helt enkelt. Det gäller bara Silentwhisper. :D

Förstår du eller förklarade jag som en kratta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Vad är poängen? Det är bara elakt. Åtminstone om man inte bara använder den till att svara på folks frågor om de var med eller inte. Sen har de dessutom skickat runt hela listan till varandra, de små asen. De publicerade listan var inte ens halvfärdig :wub:

Okej jag är en elak människa. orka bry. Poängen är att det är roligt. Drivit med en del på andras msn, det är roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor