Siana Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 93kr/h och en väldigt fin tandvårdsförsäkring. Jepp. Det är därför jag också har en backup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jepp. Det är därför jag också har en backup. Och jag Skulle bara se så att jag inte fanns med och om GiZ inte pillade på listan innan jag fick den så hade jag tur Nu ska jag ta bort den genast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Hade ett unikt lösen där så jag klarade mig men det är väldigt trist att en av de bästa upload-sidorna troligen kommer gå i graven nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Oh, du är tillbaka.. EDIT: Det var väl kanske inte så längesen du var här, men det var ett tag sedan jag såg dig.. Japp, det var en väldigt bra sida, har inte känt av nåt än iaf... menar då att nån kan ha tagot mitt pass och så.. Redigerad 30 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Synd på uploadsidan, den var enkel och smidig. Kvar finns ju iaf geocities, en sida jag inte gått in på sen jag skulle göra min "jag bor i GTACity"-bild med en liten Darth Vader på. Men nu ikväll gick jag in igen och laddade upp min nya sig, vad tycks? (Den tar några byte mer än 100kb, hoppas det går ändå!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Det är ju bara bra? Inte så många människor som har backup på den nu, hoppas jag. Självklart har man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Självklart har man det. Varför? Vad är poängen? Det är bara elakt. Åtminstone om man inte bara använder den till att svara på folks frågor om de var med eller inte. Sen har de dessutom skickat runt hela listan till varandra, de små asen. De publicerade listan var inte ens halvfärdig EDIT: Vad är skillnaden mellan att trycka på "REPLY och +QUOTE? Har inte använt detta IPB-skin så mycket, när jag fortfarande var aktiv var det det gamla (1.2?), sen blev det i våras ett annat, har jag för mig. Det här är dock det bästa. Redigerad 30 september, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 EDIT: Vad är skillnaden mellan att trycka på "REPLY och +QUOTE? Har inte använt detta IPB-skin så mycket, när jag fortfarande var aktiv var det det gamla (1.2?), sen blev det i våras ett annat, har jag för mig. Det här är dock det bästa. Om man trycker på +quote kan man ha flera quotes i samma inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Om man trycker på +quote kan man ha flera quotes i samma inlägg. Ok, smart! Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag fattar fortfarande inte Gäller detta BARA som som använder silentwhisper eller msn/steam och så också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Någon som är reggad som *** finns också med. Sen finns jag med också ser jag ---> 1337 1337 1337@1337.com Det där är mitt account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag fattar fortfarande inte Gäller detta BARA som som använder silentwhisper eller msn/steam och så också? Både och kan man säga. Om du använde Silentwhisper och hade t.ex användar namn bajs och pw bajsistjaerten och hade lika till Steam eller msn så ligger du illa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag fattar fortfarande inte Gäller detta BARA som som använder silentwhisper eller msn/steam och så också? Såhär, detta gäller bara om du har själv registrerat dig på Silentwhisper, där du använder samma lösenord som du kanske använder på mailen du registrerade dig med. Då är det väldigt lätt att logga in på den och rofsa åt sig något steamaccount och något annat mumsigt. Helt enkelt. Det gäller bara Silentwhisper. Förstår du eller förklarade jag som en kratta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Varför? Vad är poängen? Det är bara elakt. Åtminstone om man inte bara använder den till att svara på folks frågor om de var med eller inte. Sen har de dessutom skickat runt hela listan till varandra, de små asen. De publicerade listan var inte ens halvfärdig Okej jag är en elak människa. orka bry. Poängen är att det är roligt. Drivit med en del på andras msn, det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Okej jag är en elak människa. orka bry. Poängen är att det är roligt. Drivit med en del på andras msn, det är roligt. Var det inte du som letade strippor på msn ? Jag hittaden en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Var det inte du som letade strippor på msn ? Jag hittaden en tjej Hmm, man kanske skulle ta och kolla lite på den där listan ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Hmm, man kanske skulle ta och kolla lite på den där listan ändå... Haha, nakna tjejer kan få även den snällaste att tänja lite på gränserna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Haha, nakna tjejer kan få även den snällaste att tänja lite på gränserna Hahaha Vad tragiska vi är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Hahaha Vad tragiska vi är! Vad förväntar man sig av en kille som hänger på ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Hmm finns den sidan kvar någonstans, dom har ju tagit ner den på Flashback, vill ju se om jag eller någon polare finns med, om inte så vill jag göra som KalleR säger gå in på någons msn och ha roligt , nej då... Men PM:a om ni inte vill lägga ut den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts