Nord Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Fan va tråkiga kontakter alla har, jag vill in på nån killes med kåt flickvänn som tar av sig kläderna i camen. Hahah.... Nu ska vi inte vara taskiga mot det svenska folket. Fan vad tanken lockar en. Man kanske skulle prova... Bara EN.... hrm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Fan va tråkiga kontakter alla har, jag vill in på nån killes med kåt flickvänn som tar av sig kläderna i camen. Ja, riktigt tråkiga. Dock är jag så snäll att jag inte sabbar för folk, uppmanar dem om att byta pass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Många som har scenetorrents.. Skaffade nyss mig ett uploader account Kanske blir Gizmo uthängd som huligan ich "Internetmördare" Jag ringde just Aftonbladet. Det verkar inte som om någon har tipsat om det här än. Han bad mig maila in länkar, sagt och gjort. Pengaaar. Så, ni som använder informationen i lite elaka syften *host*GiZmo*host* bör spara sidan illa kvickt. Haha Redigerad 28 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Fan va tråkiga kontakter alla har, jag vill in på nån killes med kåt flickvänn som tar av sig kläderna i camen. Jag kommer inte äns in på någons msn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ojdå, tur att jag har ett så simpelt lösenord där att jag inte ens bör bry mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Bahaha! Gratis IP till folket. IP address of sender: 213.66.6.10 Gör nått skoj. Och jag ligger nästan först då jag nästan var först med att regga mig på sidan. Minns när pixas gjorde sidan och visade oss på PCGamers forum. Kanon, en uploader sida tänkte jag. Och det var 2002 tror jag, så jag har haft samma lösen där och här på forumet, då jag har grymt dålig fantasi. Sen har jag inte orkat byta fram tills nu. Överallt annat har jag ett annat lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Bahaha! Gratis IP till folket. IP address of sender: 213.66.6.10 Gör nått skoj. Och jag ligger nästan först då jag nästan var först med att regga mig på sidan. Minns när pixas gjorde sidan och visade oss på PCGamers forum. Kanon, en uploader sida tänkte jag. Och det var 2002 tror jag, så jag har haft samma lösen där och här på forumet, då jag har grymt dålig fantasi. Sen har jag inte orkat byta fram tills nu. Överallt annat har jag ett annat lösenord. Medlem 15. Status. IPn fungerar förresten inte. Redigerad 29 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Fattar inte riktigt... Gäller detta BARA dom som har silentwhisper? Eller borde alla andra också vara oroliga och byta lösen och så? Eller va? Redigerad 29 september, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Vad har hänt egentligen... misstänker att detta har med detta att göra... andvände samma lösenord på Steam, men hur fan kan personen veta mitt accountnamn på Steam? Det har nyss blivit hackat nämligen ser det ut som. Det är långt ifrån samma nick som på silentwhisper. Fan vad det här suger... Hade massvis på det där Steamaccountet som kostat massor med pengar. Jahaja, nu andvänder jag aldrig Steam igen. Pirat ftw. Redigerad 29 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vad har hänt egentligen... misstänker att detta har med detta att göra... andvände samma lösenord på Steam, men hur fan kan personen veta mitt accountnamn på Steam? Det har nyss blivit hackat nämligen ser det ut som. Det är långt ifrån samma nick som på silentwhisper. Fan vad det här suger... Samma lösenord på mailen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Samma lösenord på mailen då? Mailen som i login är en gammal email som jag inte längre andvänder men den verkar fortfarande finnas kvar, men jag är hyggligt säker på att jag inte andvände samma lösen så långt bak i tiden. Hade en annan mail som kontaktemail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Mailen som i login är en gammal email som jag inte längre andvänder men den verkar fortfarande finnas kvar, men jag är hyggligt säker på att jag inte andvände samma lösen så långt bak i tiden. Hade en annan mail som kontaktemail. Du får helt enkelt göra en "reset" på ditt steam, ellr köpa ett nytt. ***** Förklarade med på msn ***** Redigerad 29 september, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Kan de ha requestat ditt lösenord till din gamla mail, och kommit åt den på det sättet tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Medlem 15. Status. IPn fungerar förresten inte. Status, indeed. % This is the RIPE Whois query server #2. % The objects are in RPSL format. % % Note: the default output of the RIPE Whois server % is changed. Your tools may need to be adjusted. See % http://www.ripe.net/db/news/abuse-proposal-20050331.html % for more details. % % Rights restricted by copyright. % See http://www.ripe.net/db/copyright.html % Note: This output has been filtered. % To receive output for a database update, use the "-B" flag % Information related to '213.66.0.0 - 213.66.255.255' inetnum: 213.66.0.0 - 213.66.255.255 netname: TELIANET descr: Telia Network services descr: ISP country: SE admin-c: TR889-RIPE tech-c: TR889-RIPE status: ASSIGNED PA mnt-by: TELIANET-LIR mnt-lower: TELIANET-LIR mnt-routes: TELIANET-RR source: RIPE # Filtered role: TeliaNet Registry address: TeliaSonera AB Networks address: Marbackagatan 11 address: SE-123 86 Farsta address: Sweden address: ******************************** address: Abuse and intrusion reports should address: be sent to: abuse@telia.com address: ******************************** fax-no: +46 8 6047006 e-mail: registry@telia.net e-mail: dns@telia.net e-mail: backbone@telia.net admin-c: AA90-RIPE admin-c: EVAO tech-c: AA90-RIPE tech-c: YL39-RIPE tech-c: IC106-RIPE tech-c: ACA-RIPE tech-c: JS7984-RIPE tech-c: OE207-RIPE tech-c: EVAO tech-c: PJ2540-RIPE tech-c: IF264-RIPE tech-c: LS483-RIPE tech-c: AF145-RIPE tech-c: VB1108-RIPE tech-c: GS6442-RIPE tech-c: LH1303-RIPE nic-hdl: TR889-RIPE mnt-by: TELIANET-LIR source: RIPE # Filtered % Information related to '213.64.0.0/14AS3301' route: 213.64.0.0/14 descr: TELIANET-BLK origin: AS3301 mnt-by: TELIANET-RR source: RIPE # Filtered % Note: This output has been filtered. % To receive output for a database update, use the "-B" flag % Information related to '213.0.0.0 - 213.255.255.255' inetnum: 213.0.0.0 - 213.255.255.255 netname: RIPE-CIDR-BLOCK descr: Not allocated by APNIC country: AU admin-c: IANA1-AP tech-c: IANA1-AP status: ALLOCATED PORTABLE remarks: ------------------------------------------------------ remarks: remarks: Important: remarks: remarks: Details of networks in this range are not registered remarks: in the APNIC Whois Database. remarks: remarks: Please search the RIPE Whois Database, which contains remarks: details of IP addresses allocated in Europe, the remarks: Middle East, and northern Africa: remarks: remarks: website: http://www.ripe.net/perl/whois remarks: command line: whois.ripe.net remarks: remarks: ------------------------------------------------------ mnt-by: MAINT-APNIC-AP mnt-lower: MAINT-APNIC-AP source: APNIC # Filtered role: Internet Assigned Numbers Authority address: see http://www.iana.org. e-mail: nobody@apnic.net admin-c: IANA1-AP tech-c: IANA1-AP nic-hdl: IANA1-AP remarks: For more information on IANA services remarks: go to IANA web site at http://www.iana.org. mnt-by: MAINT-APNIC-AP source: APNIC # Filtered % Note: This output has been filtered. % To receive output for a database update, use the "-B" flag % Information related to '0.0.0.0 - 255.255.255.255' inetnum: 0.0.0.0 - 255.255.255.255 netname: IANA-BLK descr: The whole IPv4 address space country: EU # Country is really world wide org: ORG-IANA1-AFRINIC admin-c: IANA1-AFRINIC tech-c: IANA1-AFRINIC status: ALLOCATED UNSPECIFIED remarks: The country is really worldwide. remarks: This address space is assigned at various other places in remarks: the world and might therefore not be in the RIPE database. mnt-by: AFRINIC-HM-MNT mnt-lower: AFRINIC-HM-MNT remarks: data has been transferred from RIPE Whois Database 20050221 source: AFRINIC # Filtered organisation: ORG-IANA1-AFRINIC org-name: Internet Assigned Numbers Authority org-type: IANA remarks: country: EU # Country is really worldwide address: see http://www.iana.org remarks: The IANA allocates IP addresses and AS number blocks to RIRs remarks: see http://www.iana.org/ipaddress/ip-addresses.htm remarks: and http://www.iana.org/assignments/as-numbers e-mail: bitbucket@ripe.net admin-c: IANA1-AFRINIC tech-c: IANA1-AFRINIC mnt-ref: AFRINIC-HM-MNT mnt-by: AFRINIC-HM-MNT remarks: data has been transferred from RIPE Whois Database 20050221 source: AFRINIC # Filtered role: Internet Assigned Numbers Authority address: see http://www.iana.org. e-mail: bitbucket@ripe.net admin-c: IANA1-AFRINIC tech-c: IANA1-AFRINIC nic-hdl: IANA1-AFRINIC remarks: For more information on IANA services remarks: go to IANA web site at http://www.iana.org. mnt-by: AFRINIC-DB-MNT remarks: data has been transferred from RIPE Whois Database 20050221 source: AFRINIC # Filtered Om någon är orolig över att just dom finns med i listan så länkar jag den. Men kom ihåg, använd den i förebyggande syfte, alltså för att rädda ditt eget skinn. Inte att "haxxa" andra. Då är du bara patetisk. http://freewebs.com/haxxeed/silent.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Om någon är orolig över att just dom finns med i listan så länkar jag den. Men kom ihåg, använd den i förebyggande syfte, alltså för att rädda ditt eget skinn. Inte att "haxxa" andra. Då är du bara patetisk. http://freewebs.com/haxxeed/silent.html Tack så mycket , är helt säker på att jag inte är med på listan, puh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nån som vet om 'iwex12' eller iwe12 är med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nån som vet om 'iwex12' eller iwe12 är med ? Någon "Iwe" var med men tror inte det är du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nån som vet om 'iwex12' eller iwe12 är med ? Nope, men en Iwe är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Testade just en annan forumits inloggning, och den fungerade också. PM:ade honom. Edit. Hahaha, vafan! Minns ni den tjocka killen som dansade och sjöng på DreamHack, och slet av sig tröjan? Han finns med. Och hans lösenord passar minst sagt hans mängd hjärnceller. "Tyvärr" fungerar inte hans password på hotmail. Haha, Vad skulle du in på hans msn och göra? påtalom msn: Logga in eller blocka upp mig. Du är ju aldrig inne Redigerad 29 september, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Shit, jag var med, som tur var använder jag bara det lösenordet på silentwhisper. Redigerad 29 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts