KalleR Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Genom att skriva andras nick här uppmuntrar ni gtasajtare tilll att försöka använda dom. tänk lite längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Tror nog alla här på forumet litar på dig Siana, jag gör det iallafall . Hoppas det. Men sluta nu att publicera andra forumiter som är på listan. Senaste nämnda stämmer nämligen och fungerar, jag PM:ade KalleR angående det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ok, jo ber om ursäkt och har nu tagit bort dom jag skrivit dit, tänkte som vanligt inte längre än vad näsan räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Testade just en annan forumits inloggning, och den fungerade också. PM:ade honom. Edit. Hahaha, vafan! Minns ni den tjocka killen som dansade och sjöng på DreamHack, och slet av sig tröjan? Han finns med. Och hans lösenord passar minst sagt hans mängd hjärnceller. "Tyvärr" fungerar inte hans password på hotmail. Redigerad 28 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Hmm.. Mycket trevligt man hittar.. WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 "För övrigt landade den på 14128 knäckta, 8562 oknäckta." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Testade just en annan forumits inloggning, och den fungerade också. PM:ade honom. Edit. Hahaha, vafan! Minns ni den tjocka killen som dansade och sjöng på DreamHack, och slet av sig tröjan? Han finns med. Och hans lösenord passar minst sagt hans mängd hjärnceller. "Tyvärr" fungerar inte hans password på hotmail. Hittade också en forumit som fungerade nyss, dock hade du och jag hittat samma, men jag var ju tvungen att kolla hade du missat den personen hade jag varnat honom, så tro inget annat. EDIT: Hjälpte nyss en polare från Sol Invictus som hade sitt lösenord där, det var inloggnings uppgifter till alla möjliga viktiga sidor för dom haha, tur att han var online på msn ananrs hade nog någon gårdare eller dylikt kunnat haft lite roligt ikväll. Redigerad 28 september, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag ringde just Aftonbladet. Det verkar inte som om någon har tipsat om det här än. Han bad mig maila in länkar, sagt och gjort. Pengaaar. Så, ni som använder informationen i lite elaka syften *host*GiZmo*host* bör spara sidan illa kvickt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag ringde just Aftonbladet. Det verkar inte som om någon har tipsat om det här än. Han bad mig maila in länkar, sagt och gjort. Pengaaar. Så, ni som använder informationen i lite elaka syften *host*GiZmo*host* bör spara sidan illa kvickt. Märkligt då jag ringde vid 23.00... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag ringde just Aftonbladet. Det verkar inte som om någon har tipsat om det här än. Han bad mig maila in länkar, sagt och gjort. Pengaaar. Så, ni som använder informationen i lite elaka syften *host*GiZmo*host* bör spara sidan illa kvickt. Bah, partypooper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Är det många GTAsajtare som blivit "hackade" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Märkligt då jag ringde vid 23.00... :S Fan också! Så snuvar du pengarna för mig! Är det många GTAsajtare som blivit "hackade" eller? Ja. Ser mängder av GTAsajtare på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Så, ni som använder informationen i lite elaka syften *host*GiZmo*host* bör spara sidan illa kvickt. Vad menar du? att aftonbladet skulle ha befogenheter att plocka ner sidan med lösenorded? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Fan också! Så snuvar du pengarna för mig! Äsch, dom sa att de skulle ringa upp. Icke har dom gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Vad menar du? att aftonbladet skulle ha befogenheter att plocka ner sidan med lösenorded? Näh. Men antagligen kommer upphovsmännen känna ett rätt stort tryck när det står i tidningen och själva plocka ner sidan. A.A, vad sa du då? Gav du dem några länkar? Jag länkade till tråden och till sidan med lösenorden. Redigerad 28 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Vad menar du? att aftonbladet skulle ha befogenheter att plocka ner sidan med lösenorded? Kanske blir Gizmo uthängd som huligan ich "Internetmördare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 A.A, vad sa du då? Gav du dem några länkar? Jag länkade till tråden och till sidan med lösenorden. Berättade om situationen, och gav länkarna i talform till dom. Dom sa att dom skulle kolla upp det och återkomma med info.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Berättade om situationen, och gav länkarna i talform till dom. Dom sa att dom skulle kolla upp det och återkomma med info.... Okej. Varför bad de då mig maila in länkarna? Ger mig ju falska förhoppningar. Äh, vi får se imorgon. Måste sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Fan va tråkiga kontakter alla har, jag vill in på nån killes med kåt flickvänn som tar av sig kläderna i camen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Okej. Varför bad de då mig maila in länkarna? Ger mig ju falska förhoppningar. Äh, vi får se imorgon. Måste sova nu. De orkar ju inte skriva dom men däremot kopiera dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts