Jump to content

Alla som har Silenthisper!

mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Testade just en annan forumits inloggning, och den fungerade också. :lol:

PM:ade honom.

Edit.

Hahaha, vafan! Minns ni den tjocka killen som dansade och sjöng på DreamHack, och slet av sig tröjan? Han finns med. Och hans lösenord passar minst sagt hans mängd hjärnceller. :lol:

"Tyvärr" fungerar inte hans password på hotmail. (w00t)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade just en annan forumits inloggning, och den fungerade också. :lol:

PM:ade honom.

Edit.

Hahaha, vafan! Minns ni den tjocka killen som dansade och sjöng på DreamHack, och slet av sig tröjan? Han finns med. Och hans lösenord passar minst sagt hans mängd hjärnceller. :lol:

"Tyvärr" fungerar inte hans password på hotmail. (w00t)

Hittade också en forumit som fungerade nyss, dock hade du och jag hittat samma, men jag var ju tvungen att kolla hade du missat den personen hade jag varnat honom, så tro inget annat.

EDIT: Hjälpte nyss en polare från Sol Invictus som hade sitt lösenord där, det var inloggnings uppgifter till alla möjliga viktiga sidor för dom haha, tur att han var online på msn ananrs hade nog någon gårdare eller dylikt kunnat haft lite roligt ikväll.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du? att aftonbladet skulle ha befogenheter att plocka ner sidan med lösenorded?

Näh. Men antagligen kommer upphovsmännen känna ett rätt stort tryck när det står i tidningen och själva plocka ner sidan.

A.A, vad sa du då? Gav du dem några länkar? Jag länkade till tråden och till sidan med lösenorden. ;P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor