Tux Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Borta. Tack A.A. Någon som kan edita bort min qoute i Xemtoths inlägg? Redigerad 28 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Länkar ni ut till sidan där alla passwords m.m finns är det på eget ansvar. Jag har också sett sidan. RIKTIGT mycket passwords. Stell, som någon annan sa, ditt ligger nästan överst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) [url=http://www.flashback.info/showthread.php?t---------------------- EDIT: hmm.. vet inte om det var en bra ide att posta länken till tråden. Men men Fattar fortfarande inte vart du ser stell o alla andra Redigerad 28 september, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Najs, skaffat scenetorrents accounts nu Roliga saker folk har i sina inboxes Redigerad 28 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Såg också sidan nu. Jag är inte med. Det där simpla lösenordet använder väl ändå inte StellHell på särskilt många platser. Annars är han dum. Edit. Ujoj, Ferkurz är rätt långt upp också. Redigerad 28 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Såg också sidan nu. Jag är inte med. Det där simpla lösenordet använder väl ändå inte StellHell på särskilt många platser. Annars är han dum. Edit. Ujoj, Ferkurz är rätt långt upp också. Det faktum att han fakiskt gjorde det är skrämmande. Men det är ändrat utav en administratör nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Fan vad simpelt stellans var. shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag verkar inte vara med på listan ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Fan vad simpelt stellans var. shit. Ja. Läskigt. Jag tog en hotmail på måfå från listan och testade med MSN. Jag kom in. Snäll som jag var skrev jag till killens kompisar att säga åt honom att byta lösenord. Redigerad 28 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Borta Redigerad 28 september, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag tror/hoppas att jag använde ett annat Hotmail konto på den tiden jag använde detta!, Även ett annat lösenord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Det kanske inte är samma men finns ju någon som reggat sig som * som också finns med rätt så högt upp, är det våran * tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Heter inte eliizars kompis hoffman? Lösenordet till en 'Anders Hoffman' finns med. Loggade just in och varnade på kontaktlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Någon som är reggad som *** finns också med. Sen finns jag med också ser jag ---> 1337 1337 1337@1337.com Redigerad 28 september, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Det kanske inte är samma men finns ju någon som reggat sig som * som också finns med rätt så högt upp, är det våran * tro? Ja, det är han, men tog bort vem så ingen här får för sig nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ja, det är han, men tog bort vem så ingen här får för sig nåt. Ah tack, ber om ursäkt för det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ja, det är han, men tog bort vem så ingen här får för sig nåt. Jag testade logga in, passet stämmer inte på forumet ändå. Obs, självklart skulle jag ha rapporterat direkt till en administratör om passwordet fungerade, och inte missbrukat informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ändrade mitt lösenord på några sidor, låter det vara kvar på några å jag kan se om det har blivit hackat. Antagligen är det ingen som orkar sitta och bruteforca mitt lösenord men bäst att vara på den säkra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag testade logga in, passet stämmer inte på forumet ändå. Obs, självklart skulle jag ha rapporterat direkt till en administratör om passwordet fungerade, och inte missbrukat informationen. Tror nog alla här på forumet litar på dig Siana, jag gör det iallafall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Förlåt. Redigerad 28 september, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts