VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Fel, fel, fel ~ A la Brasse @: VickeX, Nej, Jag såg ditt inlägg och förstod att du hade svårt med stunts. Jag håller på att leta fram länken till det jag menar med Catapulting nu Ok. Den där packersaken funkar ändå inte att ladda ner. Jo jag är en njowbi. Kan bara bumps (20% färdighet. lyckas ca 20% av gångerna jag försöker) corkscrews och krails. Men vad jag förstår måste man ha mycket långa höga hopp för corkscrews. För klarar inte dem så ofta. Han snurrar så sakta Redigerad 1 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Länk ...för er som vill ha tips på vad man kan göra för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Länk ...för er som vill ha tips på vad man kan göra för något Japp. Fugitive's guide är bra Detta är catapulting Jag laddade nyss upp det på YouTube så den kanske inte fungerar förrän om några minuter Redigerad 1 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Japp. Fugitive's guide är bra Detta är catapulting Jag laddade nyss upp det på YouTube så den kanske inte fungerar förrän om några minuter Haha, fyfan vad coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Japp. Fugitive's guide är bra Detta är catapulting Jag laddade nyss upp det på YouTube så den kanske inte fungerar förrän om några minuter Funkar bra, inte sett det där förut, ganska ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Haha, fyfan vad coolt! Japp Funkar bra, inte sett det där förut, ganska ballt. Har inte DU sett det? Du hänger ju mer på GTAS än jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Japp Har inte DU sett det? Du hänger ju mer på GTAS än jag Hänger där en del men inte så mycket i SA-stuntdelen längre. Har hört om den men aldrig sett den användas. Ska ni sätta någon deadline eller? vill veta när jag kan se fram emot lite filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Hänger där en del men inte så mycket i SA-stuntdelen längre. Har hört om den men aldrig sett den användas. Ska ni sätta någon deadline eller? vill veta när jag kan se fram emot lite filmer Jag funderar. Låter den 11. Oktober bra för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Jag funderar. Låter den 11. Oktober bra för alla? Låter najs för mig... En onsdag? Redigerad 1 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Låter najs för mig... En onsdag? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varför inte? Jag bara undrade om jag räknat rätt. Men onsdag blir bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Passar mig uber bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Fint. Då är det avklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Nu är det iaf så att jag inte får carspawner att funka. Jag sätter igång det men då står det nått om en trainer... Nån som vet felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Åhh nej! Jag orkar inte äga er igen http://img349.imageshack.us/img349/889/visslarlm8.gif Redigerad 2 oktober, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Åhh nej! Jag orkar inte äga er igen http://img349.imageshack.us/img349/889/visslarlm8.gif Så vi slipper en egotrippad skrytmåns? Yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Någon som vet hur man fixar en trainer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Jag redigerar gärna åt nån, kör vegas... Ska inte tvinga ånn, bara säer att jag kan om nån vill ha nån som redigerar åt den. Edit: KOm på att ingen har sett mina redigeringar på den här sajten så... kan bara säga att Det är Tackleberry som har lärt mig allt... Hoppas ni vågar lämna över era stunts till mig Redigerad 3 oktober, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag måste tyvärr dra mig ur...har inte fått tag i så många bra stunts än....så sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts