Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Vi ska ha stunttävling här. Nu och med en gång. Lite korfattat om hur allt blir då. Jag säger ett ställe, Som vi ska göra den bästa möjliga videon på. Om stället är t.e.x Flygplatserna, Så får stuntsen vara så att man börjar på flygplatsen, Och hoppar ut från den. Man får givetvis börja utanför flygplatsen och hoppa in i den också Man får delta med en "collaboration" på max 3st om man vill, Rekommenderas dock att man gör detta var för sig Aja, Vidare till reglerna vi kör med. Inga handlig.cfg ändringar Inga modifikationer som ökar/minskar hastighet och gravitet & dyl. Videon får vara MAX tre minuter lång (Intro och Outro ej inräknande) Videon måste vara MINST en minut lång (Intro och Outro ej inräknade) Okej för alla? Stället är: Kloakerna i Los Santos Alla har förstått? Om ni har frågor eller annat så kan ni alltid skriva mig ett PM. Lycka till ---------- Anmälda ---------- Godfather (Kör solo) VickeX (Kör solo) antepanteboy (Kör solo) Lofon (Kör collab med Tharex) Tharex (Kör collab med Lofon) Merkky (Kör solo) Redigerad 29 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vi ska ha stunttävling här. Nu och med en gång. _____________________ _____________________ Lycka till ---------- Anmälda ---------- Godfather (Kör solo) Im in. Solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Im in. Solo Sign me up! Solo jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Okej, VickeX och antepanteboy uppskrivna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Skriv upp mig. Jag är i team med Tharex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Skriv upp mig. Jag är i team med Tharex... Okej! Lofon och Tharex är ett team Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hade gärna varit med men kan inte lira SA på min dator . Ska bli kul att se vad alla kan få ihop. Lycka till gubbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag är på. solo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Okej! Lycka till då grabbar. När ska vi sätta deadline? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Okej! Lycka till då grabbar. När ska vi sätta deadline? Har ingen ide på datum och tid. Men vi måste ta hänsyn att en minst en min lång film innehåller ungufär.. Vad ska vi säga. 30 stunts? Och man gör inte alltid rätt. Och man kan inte spela hela tiden. Man kanske måste träna på en uppgift i skolan/universitet/whatever, man kanske måste fira någon i släkten som fyller jämnt. Finns en massa saker vi måste ta hänsyn till. Tycker deadlinen ska vara minst två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Visar man ett stunt i två sekunder? Nä. Det är ca 10-15 på en minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag skulle nog säga....Deadline om en vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Visar man ett stunt i två sekunder? Nä. Det är ca 10-15 på en minut Ok då Sa det bara lite snabbt. Men deadlinen står jag fast vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är alternativt med ... kass på att sutnta med det är kul att göra intro och outro + redigering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är alternativt med ... kass på att sutnta med det är kul att göra intro och outro + redigering. Du kanske kan övertala dig till att få editera åt någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ska nog ta och försöka lite nu ikväll. Men utan sådanna här saker.. Packers är det svårt att stunta där. För finns inga hopp eller någonting. Och jag hittar ingen Carspawner fungerande til 1.01 så det är lite trist. Men jag ska göra ett försök iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ett litet tips är att ni kan använda catapulting som galningar. Är snyggt och inte så jättesvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Ett litet tips är att ni kan använda catapulting som galningar. Är snyggt och inte så jättesvårt Och det är? Edit: Haha Godfather jag räddade dig från dubbelpost Redigerad 1 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Och det är? Edit: Haha Godfather jag räddade dig från dubbelpost Det här, om jag inte har missupfattat. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...4&hl=ferons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det här, om jag inte har missupfattat. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...4&hl=ferons Fel, fel, fel ~ A la Brasse @: VickeX, Nej, Jag såg ditt inlägg och förstod att du hade svårt med stunts. Jag håller på att leta fram länken till det jag menar med Catapulting nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts