firrren Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Kan någon slänga upp Handlig.cfgn me en runner/faggio med gasres OBs den skall ej kunna gasa över bara resa sig ca 15-30cm... Vore extremt schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Modding forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Som finns här -----> Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=11 Redigerad 28 september, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
firrren Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Tack så väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Vad är det för fel på Neråt pilen när du gasar? Redigerad 28 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Vad är det för fel på Neråt pilen när du gasar? Det är ju så jävla Gangsta att gasresa!!! Nejmen allvarligt, så skulle jag nog också vilja ha det så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
firrren Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det är ju så jävla Gangsta att gasresa!!! Nejmen allvarligt, så skulle jag nog också vilja ha det så.. Jag har nåt otrligt gasres på både min runner och Dirtbike de lyfter typ dirrekt men jag vill ha sånt som inte lyfter helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts