Scarface Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag tycker VC är jävligt lätt att varva. Dom säger ju att det finns fler uppdrag i VC. Men vafan det känns som att det e mindre än i gta3!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 På nå't sätt är VC mindre än GTA3. GTA3 höll man på med i flera månader medans man slutade köra VC efter kanske 2 veckor. Även fast det finns fler saker att göra i VC så är GTA3 längre. Varför vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Det är inte alls lätt att varva jag har haft spelet nästan sen de släpptes och ligger bara på 50% :'( + att du DJ Rajin borde veta att LÄTT stavas med Ä och inte LETTA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag vet att Lätta inte stavas me e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag vet att Lätta inte stavas me e Varför skriver ru mede E då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 På nå't sätt är VC mindre än GTA3. GTA3 höll man på med i flera månader medans man slutade köra VC efter kanske 2 veckor. Även fast det finns fler saker att göra i VC så är GTA3 längre. Varför vet jag inte. Det kanske bara är för att gta vc e ungefär likadant som gta3 så man vet ungefär vad som ska hända. Därför varva man gta vc snabbare. Själv tycker jag vc e riktigt svårt att varva men det var gta3 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 tycker att vc var lättare att klara än 3 an. sen gillar jag nog uppdragen bättre i vc också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Jag varvade storydelen av VC på tre skoldagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts