Henkibojj Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Men jag har råd med kon... men inte med massa skor... Då får du väl köpa tofflor istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Håll er till ämnet och börja inte prata djur Redigerad 4 oktober, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det var tänkt att det skulle vara liknelser, men det flippade ur ganska tidigt Hitta vapen till en början, använd dem tills du har råd att köpa. Sen får du ju egentligen mer pengar av sidouppdrag än att skjuta folk, så det är vad jag rekommenderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag har klarat alla sido uppdrag... Men nu ska jag fuska lite... Jag har klarat 95 % utan fusk! och nu ska jag ladda ner maps på hidden package... snart har jag 100 % t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag har klarat alla sido uppdrag... Men nu ska jag fuska lite... Jag har klarat 95 % utan fusk! och nu ska jag ladda ner maps på hidden package... snart har jag 100 % t What?! Har du klarat 95% utan kartor?? Skulle jag aldrig göra, men jag kanske ska försöka med VCS när det kommer, jag har alltid kört efter kartor. Hoppas du inte menar att du ska knappa in några fusk, utan bara kolla kartorna. Det finns risk att du inte kommer upp i 100% annars, men det är nog inte bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Förresten: Om du gjort nudlar-uppdraget mittemot polisstationen på Portland får du ju dagligen en viss mängd pengar. Det finns nog på flera ställen, bl a på pizzastället vid Phil's Ammunation (Staunton). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Förresten: Om du gjort nudlar-uppdraget mittemot polisstationen på Portland får du ju dagligen en viss mängd pengar. Det finns nog på flera ställen, bl a på pizzastället vid Phil's Ammunation (Staunton). YES!!! NU HAR JAG KLARAT 100 % JAG ÄGER!!!! YEAHJ!!! Tack för nudle grejen BTW GOdnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Cheers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts