tonkow Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jag har klarat spelet 89% och slösat bort mina pengarpå vapen. Hur får jag mycket pengar snabbt..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Cheats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Lämna bilar vid den där bilkrossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Av vad av meningen "mycket pengar" förstod ni inte? inga fusk, låtsas som jag har klarat 100 %, vad gör jag då för att få pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Av vad av meningen "mycket pengar" förstod ni inte? inga fusk, låtsas som jag har klarat 100 %, vad gör jag då för att få pengar? Jag vet inte att du behöver pengar ens, men du kan ju köra sidouppdrag, testa att köra Car Salesman vid skrottippen. Sälj bilar och få pengar. Annars kan du alltid försöka komma upp till level 9 och få snö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag vet inte att du behöver pengar ens, men du kan ju köra sidouppdrag, testa att köra Car Salesman vid skrottippen. Sälj bilar och få pengar. Annars kan du alltid försöka komma upp till level 9 och få snö! Jag vill ju köpa vapen... Car Salesman har jag gjort redan... Och Bike Salesman.. kan du inte kolla; "låtsas som jag har klarat spelet 100 %" vad fattade du inte av det? vad är level 9 för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag vill ju köpa vapen... Car Salesman har jag gjort redan... Och Bike Salesman.. kan du inte kolla; "låtsas som jag har klarat spelet 100 %" vad fattade du inte av det? vad är level 9 för nåt? Säljer du bilar tills du kommer till level 9 så börjar det snöa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Säljer du bilar tills du kommer till level 9 så börjar det snöa. Jaså.. vad häftigt Ska genst prova... men vad händer om man vill få bort snön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jaså.. vad häftigt Ska genst prova... men vad händer om man vill få bort snön? Avsluta uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Men åh... jag trodde snön stannade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Tyvärr, nej. Eller "tyvärr", det blir jäkligt slirigt. Men pengar, jaadu. Mest pengar ger ju alla sidouppdrag, de kan man ju göra trots att man klarat 100%. Testa Slash TV, den ger nog en del, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tyvärr, nej. Eller "tyvärr", det blir jäkligt slirigt. Men pengar, jaadu. Mest pengar ger ju alla sidouppdrag, de kan man ju göra trots att man klarat 100%. Testa Slash TV, den ger nog en del, tror jag. suck.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 suck.... Dåliga nyheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Dåliga nyheter? Japp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Äh vaddå, det ger ju underhållning att köra småuppdrag för pengar som du kan ha ännu roligare med! Sen finns ju vartenda vapen att hämta, är det något särskilt du vill ha? Jag vet var följande finns: Armor Health Batonger (poliser) Slagträn Katana AK47 M4 Python Pistoler fins ju överallt, bla från folk som dör/dödas Fjärrkontroll-granater Granater Molotovs Lasersniper Vanlig sniper Shotguns (flertalet, även den bästa) Diverse SMGs Plus alla kartor som finns på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Äh vaddå, det ger ju underhållning att köra småuppdrag för pengar som du kan ha ännu roligare med! Sen finns ju vartenda vapen att hämta, är det något särskilt du vill ha? Jag vet var följande finns: Armor Health Batonger (poliser) Slagträn Katana AK47 M4 Python Pistoler fins ju överallt, bla från folk som dör/dödas Fjärrkontroll-granater Granater Molotovs Lasersniper Vanlig sniper Shotguns (flertalet, även den bästa) Diverse SMGs Plus alla kartor som finns på nätet. Men pengar ger respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Spela roll? Om du har att plocka, varför skaffa pengar och köpa vapen? Inge idé att köpa kon om mjölken är gratis, särskilt om du inte har pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Spela roll? Om du har att plocka, varför skaffa pengar och köpa vapen? Inge idé att köpa kon om mjölken är gratis, särskilt om du inte har pengar. Men kon ger mmig pengar om jag säljer mjölken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men kon ger mmig pengar om jag säljer mjölken.. Men inte om kon är för dyr... hur ska du då sälja mjölken om du inte köpt kon? Bättre att leta mjölkspann istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men inte om kon är för dyr... hur ska du då sälja mjölken om du inte köpt kon? Bättre att leta mjölkspann istället Men jag har råd med kon... men inte med massa skor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts