Cortez Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 De diskuterar Vice City Stories och om framtiden; San Andreas Stories? Han dömer inte ut möjligheten helt, men han säger inget som pekar på att det kommer. Men det är en möjlighet. Han påpekar även att det finns inga planer just nu på att porta Vice City Stories till PS2. Personligen tyckte jag det var en riktig trevlig intervju, värt att läsa om man är intresserad av Vice City Stories även om den inte ger oss någon ny info om spelet. Dock så läste jag att vattenskotrarna kan gå under vattnet väldigt kvickt och de lovar "det bästa vattnet hittills" i GTA-serien. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68083 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag kan inte tänka mig sanandreas stories till psp. Det är FÖR stort. Men kanske los santos eller san fierro stories hade vart kul. Med lite landsbyggd då förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag kan inte tänka mig sanandreas stories till psp. Det är FÖR stort. Men kanske los santos eller san fierro stories hade vart kul. Med lite landsbyggd då förstås det går nog att få in det... lcs var knappt 2 tiondelar av umd skivns kapacitet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Hoppas att det skulle funka, vore riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Men om han säger att det inte finns några planer just nu att göra det till ps2 då lär de ju finnas en chans endå att dom kommer göra det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts