Jump to content

Ps2 network

fido vercetti
 Share

Recommended Posts

Vilken sorts ps2 har du??

Den smala versionen med inbyggd nätverksadapter eller den tjocka gamla som man måste köpa till en nätverksadapter till??

När du väl vet vad du har (och alternativt köpt in en nätverksadapter) läser du igenom manualen för spelet du vill spela online.

Och det kan även vara ett tips att läsa manualen för både ps2 samt nätverksadaptern innan du spelar överhuvudtaget.

På psp behöver du ha två psp's som är tillräckligt nära varandra för att kunna spela mp.

Detta gr du via trådlöst nätverk. Det går även att spela genom nån grej man köper till men den har jag aldrig förstått mig på.

:o GLÖM INTE ATT SKIVORNA SKA VARA I INNAN DU BÖRJAR SPELA! :)

(:!!!:)HÖLL PÅ ATT GLÖMMA!! STRÖMKABELN OCKSÅ!!!!! :P

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken sorts ps2 har du??

Den smala versionen med inbyggd nätverksadapter eller den tjocka gamla som man måste köpa till en nätverksadapter till??

När du väl vet vad du har (och alternativt köpt in en nätverksadapter) läser du igenom manualen för spelet du vill spela online.

Och det kan även vara ett tips att läsa manualen för både ps2 samt nätverksadaptern innan du spelar överhuvudtaget.

På psp behöver du ha två psp's som är tillräckligt nära varandra för att kunna spela mp.

Detta gr du via trådlöst nätverk. Det går även att spela genom nån grej man köper till men den har jag aldrig förstått mig på.

:o GLÖM INTE ATT SKIVORNA SKA VARA I INNAN DU BÖRJAR SPELA! :)

(:!!!:)HÖLL PÅ ATT GLÖMMA!! STRÖMKABELN OCKSÅ!!!!! :P

Har den smala nya.

Hur gör jag då?

Edit:Men man kan väl spela 8 pers på gta mp?

Jag trodde det fanns typ "servrar".

Edit igen:OK, fattar nu man kan spela gta mp ungefär likadant som man spelar mp på mobil ;)

Redigerad av fido vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor