fido vercetti Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hur spelar man online på ps2:an? Ska man sätta i modemet i väggen och i ps2:an? Snälla ge mig en detaljerad berkrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Köp en internetadapter och läs manualen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Köp en internetadapter och läs manualen Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Butik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Haha, Ännu ett skäl till att PS2 suger. Sök på google i stället för att sitta och ställa en massa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Haha, Ännu ett skäl till att PS2 suger. Sök på google i stället för att sitta och ställa en massa frågor. Huh? Så PS2 suger för att man kan spela online på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Haha, Ännu ett skäl till att PS2 suger. Sök på google i stället för att sitta och ställa en massa frågor. På något sätt visste jag att den kommentaren skulle komma bara jag läste trådens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Haha, Ännu ett skäl till att PS2 suger. Sök på google i stället för att sitta och ställa en massa frågor. Man behöver inte pröjsa för att spela online på den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Man behöver inte pröjsa för att spela online på den iaf. Nope, men man behöver en hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Man behöver inte pröjsa för att spela online på den iaf. Gör inte det då Håll käften och spela singeplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Gör inte det då Håll käften och spela singeplayer Ok. Btw. Hur spelar man mp på psp? Där behöver väl man inte en adapter eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Vilken sorts ps2 har du?? Den smala versionen med inbyggd nätverksadapter eller den tjocka gamla som man måste köpa till en nätverksadapter till?? När du väl vet vad du har (och alternativt köpt in en nätverksadapter) läser du igenom manualen för spelet du vill spela online. Och det kan även vara ett tips att läsa manualen för både ps2 samt nätverksadaptern innan du spelar överhuvudtaget. På psp behöver du ha två psp's som är tillräckligt nära varandra för att kunna spela mp. Detta gr du via trådlöst nätverk. Det går även att spela genom nån grej man köper till men den har jag aldrig förstått mig på. GLÖM INTE ATT SKIVORNA SKA VARA I INNAN DU BÖRJAR SPELA! (:!!!:)HÖLL PÅ ATT GLÖMMA!! STRÖMKABELN OCKSÅ!!!!! Redigerad 27 september, 2006 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Vilken sorts ps2 har du?? Den smala versionen med inbyggd nätverksadapter eller den tjocka gamla som man måste köpa till en nätverksadapter till?? När du väl vet vad du har (och alternativt köpt in en nätverksadapter) läser du igenom manualen för spelet du vill spela online. Och det kan även vara ett tips att läsa manualen för både ps2 samt nätverksadaptern innan du spelar överhuvudtaget. På psp behöver du ha två psp's som är tillräckligt nära varandra för att kunna spela mp. Detta gr du via trådlöst nätverk. Det går även att spela genom nån grej man köper till men den har jag aldrig förstått mig på. GLÖM INTE ATT SKIVORNA SKA VARA I INNAN DU BÖRJAR SPELA! (:!!!:)HÖLL PÅ ATT GLÖMMA!! STRÖMKABELN OCKSÅ!!!!! Har den smala nya. Hur gör jag då? Edit:Men man kan väl spela 8 pers på gta mp? Jag trodde det fanns typ "servrar". Edit igen:OK, fattar nu man kan spela gta mp ungefär likadant som man spelar mp på mobil Redigerad 28 september, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Har den smala nya. Hur gör jag då? Hört talas om instruktionsboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Har registerat mig nu på hemsidan. Men det går fortfarande inte. Skickar dom saker via posten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Har registerat mig nu på hemsidan. Men det går fortfarande inte. Skickar dom saker via posten eller? 1. Vad menar du? 2. Trycker din Enter-knapp ner sig med automatik efter varje mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 1. sätt i nätverkskabeln i ps2.an 2. slå igång ditt ps2. 3. sätt i ett spel 4. välj multiplayer // internet 5. skapa konto 6. spela bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 1. sätt i nätverkskabeln i ps2.an 2. slå igång ditt ps2. 3. sätt i ett spel 4. välj multiplayer // internet 5. skapa konto 6. spela bitch Jag har ingen nätverkskabel. Men vart kan dom köpas? Eller är det bara att ta modemet å plugga in i ps2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ta internetsladden från din dator och stoppa in den i PS2:an då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ta internetsladden från din dator och stoppa in den i PS2:an då! Like he said. ohh och en sak till, du kan inte ha chippat ps2, för då funkar det inte att spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts