ZcruweN Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Argh att jag inte hittade denna topic tidigare då kanske jag hade anmält mig. Kommer inte hinna skriva en tillräckligt bra text på så några dagar, men om jag kanske hinner få till nån bra text så visst hoppar jag in. Men skriv inte upp mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Altså, jag tror inte att någon kommer att vara klar, inte heller att någon orkar skriva en egen text. Jag röstar på att man får sjunga en befintlig låt och det ska vara gjort om 2 veckor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ska vi ha att man ska sjunga en befintlig låt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ska vi ha att man ska sjunga en befintlig låt då? Det blir roligare. Kanske jag är med då också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ber om ursäkt om någon har knåpat ihop en jättefin låt nu. Men ni får använda den om ni vill. Tror att det är ett plus bara. ALLA BIDRAG SKA VARA INLÄMNADE SENAST 17 OKTOBER 18:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Woah, jag har värsta liksom typ en låt nu. Inte jag ensam som spelar, dock. Det är mitt fina band, i vilket jag spelar trummor, som spelar en låt... Eller två... Californication, och en egen... Vi skippar Californication. Jag drog med mig min laptop till vår replokal, och därför är kvaliten på filen lite sådär lagom bra. Det är okej med med flera i låten man skickar in, va? http://www.starbase.se/files/Lost%20and%20lonely.mp3 *EDIT* Jag är alltså med... Och de andra likaså... Redigerad 7 oktober, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Woah, jag har värsta liksom typ en låt nu. Inte jag ensam som spelar, dock. Det är mitt fina band, i vilket jag spelar trummor, som spelar en låt... Eller två... Californication, och en egen... Vi skippar Californication. Jag drog med mig min laptop till vår replokal, och därför är kvaliten på filen lite sådär lagom bra. Det är okej med med flera i låten man skickar in, va? http://www.starbase.se/files/Lost%20and%20lonely.mp3 *EDIT* Jag är alltså med... Och de andra likaså... Det stod, innan barben ändrade att endast kompinstrument är tillåtna, men han menar typ piano. Alltså är trummor och dylikt inte tillåtet, enligt Rabarben men det tycker jag. Fråga herrn själv, för ett slutgiltigt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Måste det vara musik med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Du har helt rätt Samuelzon (stavade ja rätt nu ) fast nu är det nya regler. Nu är det tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Här är mitt: http://www.starbase.se/files/PizzaPaj.wav Fråga min inte varför jag gjorde den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Här är mitt: http://www.starbase.se/files/PizzaPaj.wav Fråga min inte varför jag gjorde den! Pizzapaj(en)? Du har min röst Trode aldrig någon skulle göra en låt om mig. För er som inte fattar-> tryck här Redigerad 5 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Du har helt rätt Samuelzon (stavade ja rätt nu ) fast nu är det nya regler. Nu är det tillåtet. Nu blev jag förvirrad. Är det tillåtet att köra ett band, eller är det inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nu blev jag förvirrad. Är det tillåtet att köra ett band, eller är det inte det? Kompmusik, ja. Sjunga duett, nej. Du måste alltså sjunga själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Kompmusik, ja. Sjunga duett, nej. Du måste alltså sjunga själv. Rövelen också... Jäjä, jag låter länken vara kvar så att alla kan ta del av det i vart fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Du har helt rätt Samuelzon (stavade ja rätt nu ) fast nu är det nya regler. Nu är det tillåtet. NEJ! Samuelszon, att det skall vara så svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Wow, ni har ju ändrat reglerna! Då ställer väl jag upp nu då. Låt spelas in om ett par sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Ni får anmäla er igen. Nytt datum också. Skriver upp dig Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Grah. Min sopiga mikrofon klarade inte av ljudet från pianot. Jag får fixa det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Det är imorgon allt ska vara inlämnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Det är imorgon allt ska vara inlämnat Bidragen ska vara inne senast 30:e oktober. Skriv om ni behöver mer tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts