rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Tävling nummer 2. OBS ÄNDRADE REGLER Du ska sjunga en befintlig låt. Att skriva en egen låt är också tillåtet. Maxantalet är 20 eftersom det är 20 max i en poll. Alla bidrag lämnas in http://www.starbase.se/upload Bidragen ska vara inne senast 30:e oktober. Skriv om ni behöver mer tid. Deltagare: (3/20) Siana Rabarben Xstreem "Pizzapaj" Redigerad 16 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jag är på Se till att påminna mig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Njaa, det här tror jag att jag skiter i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hmmz, sen när är gitarr rytminstrument? Yeye, får man vara 2 stycken eller är det enbart 1 och 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hmmz, sen när är gitarr rytminstrument? Yeye, får man vara 2 stycken eller är det enbart 1 och 1? Det beror på. Vad ska den andre personen göra? "Köra" eller ska ni sjunga växelvis? (eller hur fan man ska uttrycka det) Och nej... gitarr är inget rytminstrument jag vet. Men att ha en vanlig gitarr för väl så det låter lite mindre tomt. Hade varit lite tråkigt om man inte fick lira gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Är det ok med en låt där det bara är 3 ord totalt? Och hela låten är på 53 sec? Om det inte är 20 som är med och tävlar så kan man ju slänga in min fina låt eller så Redigerad 27 september, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 BroDD: Ja.. det är tillåtet. Även fast jag inte tror att du kommer få så många röster men men. Skriver upp Weener och broDD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 BroDD: Ja.. det är tillåtet. Även fast jag inte tror att du kommer få så många röster men men. Skriver upp Weener och broDD. Vart/när/hur ska man skicka bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hur mycket tid tror ni att ni behöver? Tror ni att 2 veckor räcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Sign me up, bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Vart/när/hur ska man skicka bidrag? Jag tycker alla borde lägga upp sina bidrag påstarbase.se/upload , precis som senast. Direktlänkar är fina grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag tycker alla borde lägga upp sina bidrag påstarbase.se/upload , precis som senast. Direktlänkar är fina grejer det. Just det ja. Glömde bort den sidan. Tack för påminningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Deltagare: (4/20) Rabarben Tweak BroDD Weener Xstreem Foo Var du tvungen att göra blå-rött? Förstår inte varför. HIF är ditt lag, right? Jamen, de har ju grön och vitt. Jag vill kanske vara med om jag hittar en fungerande mick. Men skriv inte upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Var du tvungen att göra blå-rött? Förstår inte varför. HIF är ditt lag, right? Jamen, de har ju grön och vitt. Varm/kall/varm/kall/varm/kall kanske? Eller för att få lite kontrast mellan namnen, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Var du tvungen att göra blå-rött? Förstår inte varför. HIF är ditt lag, right? Jamen, de har ju grön och vitt. Jag vill kanske vara med om jag hittar en fungerande mick. Men skriv inte upp mig. Va? HIF är rödblått? Helsingborg. Du kanske trodde Hammarby. Ville få det lite snyggt. Stör det dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Va? HIF är rödblått? Helsingborg. Du kanske trodde Hammarby. Ville få det lite snyggt. Stör det dig? Hihi. Jag skojade. Självklart fattar jag att du menar Helsingborg med HIF. Jo, lite läckert blev det väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Såg att man skulle skriva själv nu, det orkar jag inte.. Kastar in handduken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Fuckaroo... 2 dagar. Tror jag skiter i det. Eller så flyttar jag fram tävlingen. Hur många är det som har sina bidrag färdiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts