Jump to content

Hjälp med takten;)

DIEmade
 Share

Recommended Posts

Är extremt dålig på det där med att hålla takten i spel, skulle någon vilja vara extremt vänlig att klara de två uppdrag jag har att göra (lowrider tävlingen och dj tjejen) senast jag lira GTA SA så gjorde en kompis dem till mig men skulle vara oerhört taksam om ngn skulle vilja göra detta, Tack på förhan!

adda min msn, ekblom_91@hotmail.com, som tack kan jag fixa ngt snyggt i textur väg till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, krashade för mig med :lol:

ajdå, aja, e la pga av alla moddar i spelet... får la bita i det sura äpplet ochh lära mig då :'( annars e de bara att få ngn taktvänlig kompis att göra det B)

tack så mycket för att ni försökte, cred till er :lol:

Här är en ny save om ni dock har lust att försöka igen (w00t)

GTASAsf2.zip

Redigerad av DIEmade
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ajdå, aja, e la pga av alla moddar i spelet... får la bita i det sura äpplet ochh lära mig då :'( annars e de bara att få ngn taktvänlig kompis att göra det B)

tack så mycket för att ni försökte, cred till er :lol:

Här är en ny save om ni dock har lust att försöka igen (w00t)

Jag menade inte sava på ett annat saveslott. Jag menar en annan plats i spelet. Och ta ut några moddade bilar ut garage om du har det. moddade bilar i garage alltså :lol:

För det crashar fortfarande.

Edit: Föresten om du testar själv. Lyssna på musiken och tryck precis när den nuddar ringen...

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, löste det, av någon anledning så ligger musiken i spelet inte i takt med bilderna, satte på lite dilated peoples så på cd så funkade de galant o hålla takten till :P men ett problem när man kör det med stranden o festen, vilka knappar e vilka får upp bilder på O X [] Y d.v.s ps2 kontroll?? skall försöka lista ut de men om ngn vet så tackar jag för era svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor