DIEmade Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Är extremt dålig på det där med att hålla takten i spel, skulle någon vilja vara extremt vänlig att klara de två uppdrag jag har att göra (lowrider tävlingen och dj tjejen) senast jag lira GTA SA så gjorde en kompis dem till mig men skulle vara oerhört taksam om ngn skulle vilja göra detta, Tack på förhan! adda min msn, ekblom_91@hotmail.com, som tack kan jag fixa ngt snyggt i textur väg till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 *suck* Ladda upp din savefil här kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Nej. Försök. Du kommer vara så nöjd sen när du klarar det. Fortsätt fortsätt fortsätt.... Träna träna träna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Hahah, förstår att ni suckar blir bara så sjukt trött på det GTASAsf3.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Hahah, förstår att ni suckar blir bara så sjukt trött på det Nåja kanske kommer fixa det imorgon åt dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Nåja kanske kommer fixa det imorgon åt dig... skulle vara extremt taksamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 skulle vara extremt taksamt Försökte nyss. Spelet crashar när jag försöker öppna din sparfil... Testa spara på något annat ställe eller någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jepp, krashade för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Jepp, krashade för mig med ajdå, aja, e la pga av alla moddar i spelet... får la bita i det sura äpplet ochh lära mig då :'( annars e de bara att få ngn taktvänlig kompis att göra det tack så mycket för att ni försökte, cred till er Här är en ny save om ni dock har lust att försöka igen GTASAsf2.zip Redigerad 28 september, 2006 av DIEmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) ajdå, aja, e la pga av alla moddar i spelet... får la bita i det sura äpplet ochh lära mig då :'( annars e de bara att få ngn taktvänlig kompis att göra det tack så mycket för att ni försökte, cred till er Här är en ny save om ni dock har lust att försöka igen Jag menade inte sava på ett annat saveslott. Jag menar en annan plats i spelet. Och ta ut några moddade bilar ut garage om du har det. moddade bilar i garage alltså För det crashar fortfarande. Edit: Föresten om du testar själv. Lyssna på musiken och tryck precis när den nuddar ringen... Redigerad 28 september, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Haha, löste det, av någon anledning så ligger musiken i spelet inte i takt med bilderna, satte på lite dilated peoples så på cd så funkade de galant o hålla takten till men ett problem när man kör det med stranden o festen, vilka knappar e vilka får upp bilder på O X [] Y d.v.s ps2 kontroll?? skall försöka lista ut de men om ngn vet så tackar jag för era svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Allt löst nu svin lätt ju, när allt funkar, kör jag utan moddar funkar allt galant va ju sjukt lätt då ju:P aja tack så mycket för allt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts