minigun Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Spelade Call Of Duty 2 multiplayer och kom in på någon utländsk server, då ändrades mitt spel till något konstigt språk . Försökte ändra språk utan resultat så jag installerade om det. Det är fortfarande på det där språket trots att jag avinstallerade och installerade igen Vad ska jag göra? Jag vill ju ha det på engelska igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Har du tagit bort allting i CoD 2 mappen efter du har avinstallerat spelet? Kan ligga en massa skit som moddar till olika servers och sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Kom också att tänka på det nu.. men jag orkar inte installera om igen. Borde väl gå att ta bort allt som inte hör till spelet från början? Hur jag nu ska veta vad som ska bort och vad som ska vara kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Main ska i alla fall vara kvar, och alla filer som ligger \Program\Activision\Call of Duty 2 och inte i någon undermapp ( typ CoD2SP_s och CoD2MP_s). Sen tror jag att mapparna miles, pb och Docs ska vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Brukar bli så om den utländks servern har en annan modd, det borde funka att gå in på en vanlig server igen så borde det ändras tillbaka. På någotvis så sparas alltid den senaste modden i startmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts