chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Hej, var ute på flygplatsen i san fierro när jag såg någon slags lysande kula mellan 2st behållare. någon som vet vad jag har sett? det sken väldigt starkt. Redigerad 26 september, 2006 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Snapshot-ikonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Snapshot-ikonen? vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 vad är det? Det här är snapshots Är "kulan" på det stället som är markerat med 2 på kartan? Isåfall är det en snapshot. Ta fram kameran och ta en bild på den så får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Åhh,det är nog det isf finns det någon kamera i sf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Åhh,det är nog det isf finns det någon kamera i sf? Närmast flygplatsen där är väll järnvägen. Vid garaget. Mellan väggen och biljettkiosken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Åhh,det är nog det isf finns det någon kamera i sf? Jo, kamera skall finnas där "vänlige" konstapel Tenpenny släpper av CJ just efter man lämnat Los Santos... Kommer ej ihåg vad samhället hette? Men vid en husvagn står en Sanchez, och där skall också, vid husvagnen, finnas en kamera, om jag inte missminner mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jo, kamera skall finnas där "vänlige" konstapel Tenpenny släpper av CJ just efter man lämnat Los Santos... Kommer ej ihåg vad samhället hette? Men vid en husvagn står en Sanchez, och där skall också, vid husvagnen, finnas en kamera, om jag inte missminner mig? SF -> LS... Han frågade efter SF. Inte LS Och närmast i SF är inte vid Mt Chiliad om du tänkte där. Men du är snel hest endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Det finns väl en kamera i närheten av varje snapshot? Eller är det bara något jag har fått för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Det brukar vara så. På dem flesta ställänah. Men inte alla vad jag vet... Finns iaf en kamera i tågstationen i Doherty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Det kan inte vara en snapshot eftersom man endast kan se en snapshot ikon när man "siktar" med kameran mot den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Det kan inte vara en snapshot eftersom man endast kan se en snapshot ikon när man "siktar" med kameran mot den. När man inte kollar genom kameran är det ett ljusklot. När man kollar på klotet i kameran är det inget ljus men en ikon som ser ut som rampageikonen i GTA 3 fast med en videokamera istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts