chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Halloj, var ute och åkte i san fiero precis och åkte igenom gränden vid zero's affär.(han med de radiostyrda sakerna) och jag hittade en gokart! vet inte om någon visste om detta så jag tänkte bara dela med mig av mitt lilla fynd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Halloj, var ute och åkte i san fiero precis och åkte igenom gränden vid zero's affär.(han med de radiostyrda sakerna) och jag hittade en gokart! vet inte om någon visste om detta så jag tänkte bara dela med mig av mitt lilla fynd Har vi nog alla sett......Tack för upplysningen, iallafall.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Seriöst, Kom mednågot nytt, *report* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Tack för upplysningen... tror dom flesta visste det här. Ganska onödig tråd. Men du menade väl... *Reported* Godfather luktar kiss. Redigerad 26 september, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Hehe,ojdå och jag som trodde jag hade hittat någe nytt Redigerad 26 september, 2006 av chosen_one Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Halloj, var ute och åkte i san fiero precis och åkte igenom gränden vid zero's affär.(han med de radiostyrda sakerna) och jag hittade en gokart! vet inte om någon visste om detta så jag tänkte bara dela med mig av mitt lilla fynd Finns på fler ställen än så, kolla här bara! @Chosen_one: INGENTING är i San Andreas är nytt nu för tiden. Dessvärre. Redigerad 26 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Jo,för mig. jag sålde spelet som jag hade köppt på releasen,och 1½år senare köppte jag det igen. hade inte hängt med så mkt i alla nyheter om san andreas så jag tänkte uppdatera mig lite. fan vad ledsen man blev,bigfoot finns inte,leather face är en myt..osv. BTW: var på flygplatsen i san fierro och hittade ett junk air flygplan! jag trodde bara att de fanns om man moddat!!! har letat efter dem,finns det större? lr är det bara om man moddat? Redigerad 26 september, 2006 av chosen_one Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 BTW: var på flygplatsen i san fierro och hittade ett junk air flygplan! jag trodde bara att de fanns om man moddat!!! har letat efter dem,finns det större? lr är det bara om man moddat? Vad är ett junk air-flygplan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ett flygbolag som heter junk air. det står på skyltar överallt i gta sa och lcs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts