JMC Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Inget blod eller annat äckligt går att se på filmen. http://www.metacafe.com/watch/158562/cops_vs_ak_47/ Är ni förvånade? I'm not Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ser ut som GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Passar väl bra här då Redigerad 26 september, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Vad spelar det för roll att han gör det vid en domstol? Helt orelevant. Han var aldrig inne i domstolens byggnad. De som var i domstolen vill bara hamna på kameran och hamna på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Han tror ju han är värsta Tommy Vercetti oj, oj, oj... vilka folk de finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Suck, detta verkar ju direkt inte vara väldigt ovanligt heller i USA. Var väl inte längesen det var ett par ungar som gick lös på en skola med vapen där oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Coolt, typ.. Tur att dom fick honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) . Redigerad 30 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 A guy opens fire with and AK47 at a court house killing his wife, son, some innocent bystanders, and wounding around 20 civilians and officers. He's finally taken out after a police chase. Döda han sin fru och son? Jävla miffo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 OT: Flyttad till Musik, Film & Grafik ??? Har ni ändrat på reglerna igen? Sist jag la upp en film va det fel att lägga den just här på Musik, Film & Grafik. Nu får ni la fan bestämma er!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 A guy opens fire with and AK47 at a court house killing his wife, son, some innocent bystanders, and wounding around 20 civilians and officers. He's finally taken out after a police chase. Döda han sin fru och son? Jävla miffo Det är väl de som faller emot trappan emot domstolen när de blir träffad av kulorna om jag hörde rätt? Även om jag tror det bara är en rekonstruktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 När killen la sig på motorhuven var jag ganska säker på att det var fake.. ^^ Såg filmiskt ut. Aja, americans.. tsk tsk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Hemskt.... Hände likadant I Canada för nån vecka sedan... Fast i en skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Är ni förvånade? ..att det var du som gjorde en sån här tråd? Näpp. --- Bah, känns som att sånt här händer väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Såg det på TV på 6:an tror jag det var.. på det här programet... Worlds Wildest Police Videos tror jag det hette... Vad spelar det för roll att han gör det vid en domstol? Helt orelevant. Han var aldrig inne i domstolens byggnad. De som var i domstolen vill bara hamna på kameran och hamna på TV. Men var det inte hans fru och son där inne och Hon ville ha skilldsmässa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts