Dick Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Jag har letat efter ett liknande garage hak som fan vid bil affären i GTA:VC men har inte hittat något. Skulle vara tacksam om någon kunde peka ut på kartan vart det största garaget finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Tror det går in flest fordon i hangaren vid flygskolan, fast det kanske måste se ut som ett garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jag har letat efter ett liknande garage hak som fan vid bil affären i GTA:VC men har inte hittat något. Skulle vara tacksam om någon kunde peka ut på kartan vart det största garaget finns. I VC? Testa VC forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 I VC? Testa VC forumet? Antar att han menade "som fanns" i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Max kapacitet i de flesta garagen är fyra fordon. Fyra är max. Redigerad 26 september, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Sen om man har tråkigt så kan man sätta något fordon i öppningen och köra in allt vad man vill ha. Eller knuffa in fordon när garaget är öppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 För fasen, kom ju på att Woozies garage är ju till för spara bilar i eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Garaget som ligger i den här regionen är väl ganska stort med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Garaget som ligger i den här regionen är väl ganska stort med? Jo, det är hyffsat stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Garaget som ligger i den här regionen är väl ganska stort med? Säg mig. Kan du säga mer exakt vart det där garaget är? Finns ett parkeringshus där tror jag. Men där sparas väl inte bilarna. Pricka ut mer exakt så får du en puss på kinden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Säg mig. Kan du säga mer exakt vart det där garaget är? Finns ett parkeringshus där tror jag. Men där sparas väl inte bilarna. Pricka ut mer exakt så får du en puss på kinden Jag..ehm.. kan inte. Så länge sen jag spelade.. Det var därför jag bara gjorde en stor ring. Men leta, vettja! Det är ju inte ett så himlans stort område! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Säg mig. Kan du säga mer exakt vart det där garaget är? Finns ett parkeringshus där tror jag. Men där sparas väl inte bilarna. Pricka ut mer exakt så får du en puss på kinden Det garaget som han menar ingår i ett husköp i det området och det finns bara ett hus att köpa i det området (om jag minns rätt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dick Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Tack för hjälpen, garaget vid flygfältet, kan man spara sina fordon där? Merkky klart jag hade skrivit i VC forumet om jag hade menat vc? tyckte man förstod klart och tydligt vad jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 garaget vid flygfältet, kan man spara sina fordon där? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Tack för hjälpen, garaget vid flygfältet, kan man spara sina fordon där? Merkky klart jag hade skrivit i VC forumet om jag hade menat vc? tyckte man förstod klart och tydligt vad jag menade Det finns en sparikon bara vad ska vi säga... 20 sekunder ifrån flyghangaren. Och även om det inte hade funnits. Så skulle du ju kunna ställa bilar/motorcyklar/plan där och åka och spara vilken annan stans som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag tror eller har för mig snarare att garagen är olika stora men tar ändå in max fyra fordon. Det finns två som tar in fyra fordon i San Fierro i alla fall men jag vet inte om det finns garage som tar in fler fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts