eXotic Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Skaffade hem Hero Online i lördags när jag lanade med en kompis. Har nu levlat till 10 och skaffat mig mitt första job, jag valde hunter för att jag har hört att man kan tämja djur när man blir hunter. Så, jag har lagt tre skillpoints på tämjaren, och så ger jag mig ut för här ska tämjas djur. Jag springer fram till en black wolf, för de ska gå att tämjas, så trycker jag på tämjarknappen, han gör någon rörelse och det kommer någon svart rök, men vargen vill inte bli tämjd :'( . Någon som vet vad jag gör för fel och kan förklara lite snabbt hur man tämjer sig ett djur ? Redigerad 25 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Du kanske inte kan tämja den som första gör? Prova med råttor eller fåglor (eller vad som kan tänkas finnas) först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 *Lånar tråden lite* Vart hittar man detta Hero Online? Är det gratis eller kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 *Lånar tråden lite* Vart hittar man detta Hero Online? Är det gratis eller kostar det? Google -> Hero Online http://img213.imageshack.us/img213/4611/crazysm2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Google -> Hero Online http://img213.imageshack.us/img213/4611/crazysm2.gif Jo, jag googlade. Men frågan återstår om det kostar något? Såg nu på sidan att det stog "free to play" Redigerad 26 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Du kanske inte kan tämja den som första gör? Prova med råttor eller fåglor (eller vad som kan tänkas finnas) först. Black Wolf är det lättaste djuret som är tämjmöjlig, så jag har inga sämre djur att tämja, black wolf ligger längst ner på listan, alltså lättast. Men jag tror jag har det nu, kan bara inte testa idag, har massor av läxor och prov imorgon >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Har samma problem som simpa kommer bara lite rök o inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Har samma problem som simpa kommer bara lite rök o inget händer. Jag har löst det, det kommer lite rök och hejsansvejsan, men ibland så dör vargen när du gör tamesaken. Då hamnar vargen i inventory så får du högerklicka på honom så hamnar han som pet, sedan trycker du på T så kommer han fram till dig Kanske ska nämna att du först ska slå på vargen så han bara har lite liv kvar innan du tämjer honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag har löst det, det kommer lite rök och hejsansvejsan, men ibland så dör vargen när du gör tamesaken. Då hamnar vargen i inventory så får du högerklicka på honom så hamnar han som pet, sedan trycker du på T så kommer han fram till dig Kanske ska nämna att du först ska slå på vargen så han bara har lite liv kvar innan du tämjer honom. Är detta spelat kul eller? Har inget MMORPG att spela just nu.. Kanske skulle testa detta.. Men vill inte spela ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Jag har löst det, det kommer lite rök och hejsansvejsan, men ibland så dör vargen när du gör tamesaken. Då hamnar vargen i inventory så får du högerklicka på honom så hamnar han som pet, sedan trycker du på T så kommer han fram till dig Kanske ska nämna att du först ska slå på vargen så han bara har lite liv kvar innan du tämjer honom. Aha, tack för hjälpen Btw vad heter du ingame? Redigerad 28 september, 2006 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Är detta spelat kul eller? Har inget MMORPG att spela just nu.. Kanske skulle testa detta.. Men vill inte spela ensam Jovars jag tycker det är kul, jag och min kompis har spelat det febrilt i..5 dagar Men det tar lång tid att levla i det här spelet tycker jag, man måste slåss mot monster som är minst 5 level högre för att man ska levla fort, men då tar det så mycket liv. Aha, tack för hjälpen Btw vad heter du ingame? Varsågod Jag nickar eXoticsimpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts