n00dles Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Säg aldrig så även om det är på skoj *hotar med näven* Förstår inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Förstår inte riktigt Du ska inte säga att fifa är bättre än pes (*ryser*) även om du inte menar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Asså ni spelar väll inte PES , Fifa är mkt bättre... =P Juste... Fifa 2007 till xbox 360 har en helt ny motor. Så sluta snacka bullshit. Nämen en ny motor? Grattis! M...m...men vänta, det ju suger fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Juste... Nämen en ny motor? Grattis! M...m...men vänta, det ju suger fortfarande. Hur vet du det har du spelat det? Knappast. Fido: De sju bästa ligorna i europa. Saknar inte en enda faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hur vet du det har du spelat det? Knappast. Jag har spelat det. Jag har också spelat WE10 (PES6). Fifa sög stort jämfört med WE10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Asså ni spelar väll inte PES , Fifa är mkt bättre... =P Han skrev ^ Det finns ett antal fifa trådar! t ex Skriv att fifa är bättre än PES där! Jag skrev ^ Du ska inte säga att fifa är bättre än pes (*ryser*) även om du inte menar det Jag har inte sagt att fifa är bättre!!!! Fas t jag kan ju passa på nu: FIFA ÄR BÄTTRE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag har spelat det. Jag har också spelat WE10 (PES6). Fifa sög stort jämfört med WE10. Vilket format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vilket format? PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 PS2? Därför sög det, det har inte den nya grafikmotorn som finns på 360 verisionen och ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hur vet du det har du spelat det? Knappast. Fido: De sju bästa ligorna i europa. Saknar inte en enda faktiskt Allsvenskan? Synd att Microsoft tvingar sina utvecklare att släppa halv-färdiga spel bara för att dom inte ska komma senare än PS2-versionen=/ Ser personligen att det skulle komma ut till jul istället och med lika mycket innehåll som PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Därför sög det, det har inte den nya grafikmotorn som finns på 360 verisionen och ps3 Jag menar spelmässigt! Inte grafiken...vi vet redan att PES har bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Fan nu är det mindre än 2 veckor kvar tills release Funderar på att tanka FIFA07 för att PES6 ska verka bättre än vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Ps2 versionen av fifa07 är fortfarande den bästa enligt gamespot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Äntligen! Jag köpte spelet idag. Perfekt till höstlovet. Det finns en ny nivå, Top Player. Jag började direkt med Top Player. Riktigt kul. Man måste va mer offensive än någonsin, imo. Adriano är ganska överskattad, faktiskt. Aja...övrigt så tycker jag att spelet är skitbra. Går inte jämföra med FIFA 07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Nu har jag fixat så jag kan spela online på PS2....nån som vill köra senare? Måste starta om modemet varje gång jag ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts