fido vercetti Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Här kommer nu en PES tråd. Snacka allt om PES här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 PES är bäst. Fifa är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Är det nån som vet var man kan ladda ner en patch till PES5? Har kollat men hittar inte Redigerad 25 september, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Är det nån som vet var man kan ladda ner en patch till PES5? Har kollat men hittar inte Vådå för patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Vådå för patch? Så alla spelare spelar i det lag dom gör idag. Orkar inte ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Gå in på pesfan.com forumet och kolla där. Där fanns det sist jag kollade. Redigerad 25 september, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 PES6 kommer till PS3 enligt PSM3! http://ps3forums.com/showthread.php?t=30888 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Väldigt bra nyhet, om det nu är sant! Fan va härligt det kommer bli med PES6. Kommer antagligen vara med i PES SM, med min bror och hans kompis. Vi kommer spela för SYD Motståndarna kommer gråta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Får se om onlinedelen till PS2 blir nåt att ha i år Är det nån som kör ML eller kör ni bara "pvp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Väldigt bra nyhet, om det nu är sant! Fan va härligt det kommer bli med PES6. Kommer antagligen vara med i PES SM, med min bror och hans kompis. Vi kommer spela för SYD Motståndarna kommer gråta... Utvecklaren har redan sagt det i en intervju som time ago, men nu verkar det vara officiellt. Redigerad 9 oktober, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 PES omslag fulaste någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 PES omslag fulaste någonsin Haha varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Haha varför? Har du sett? en gapande kim källström och en bild på adriano som är typ europas sämste anfallare just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Har du sett? en gapande kim källström och en bild på adriano som är typ europas sämste anfallare just nu Ja men den är väl fin Men det är ju trots allt insidan som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Haha varför? Håller med...väldigt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Ingen av dom har vidare bra min http://allsvenskanpes.blogg.se/images/pes6_xbox360_pack_1159883619.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Härligt http://www.level7.nu/texter/read.php?id=112357 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Jag har spelat WE10 förresten. Jag var förvånad att jag hade bättre kontroll över spelaren och bollen, vilket jag var inte så bra på PES5. Bra recension av level7 *thumbs-up* Och vad fan gör Kim Källström på covern? Redigerad 11 oktober, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag har spelat WE10 förresten. Jag var förvånad att jag hade bättre kontroll över spelaren och bollen, vilket jag var inte så bra på PES5. Bra recension av level7 *thumbs-up* Och vad fan gör Kim Källström på covern? Han ska vara med i trailern också Nåja kul med en svensk spelare iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Han ska vara med i trailern också Nåja kul med en svensk spelare iaf J*vligt kul. Då kommer han bli mer känd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts