Renard Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Nu slår Nintendo fast att GTA och fler barnförbjudna spel som aldrig tidigare släppts till en Nintendo konsoll planeras att släppas till deras uppkommande konsoll Wii. Läs själva på Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,891331,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Nu slår Nintendo fast att GTA och fler barnförbjudna spel som aldrig tidigare släppts till en Nintendo konsoll planeras att släppas till deras uppkommande konsoll Wii. Läs själva på Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,891331,00.html Finns faktist i Wii tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) OK, såg inte det. Men nu får den här nyheten en egen tråd. Jag tycker att det här är så jävla bra. Det kanske blir ett Wii som får stå här hemma snart. Förut var PS3 eller 360 det självklara valet. Men nu när Nintendo ska satsa på lite våldsammare spel så kanske kanske..... Redigerad 24 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Nuff said http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40231 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Fan då, alltid tror jag att jag är först med något. Fastän jag söker och allt. Jaja skit samma, lås den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Fan då, alltid tror jag att jag är först med något. Fastän jag söker och allt. Jaja skit samma, lås den här tråden. Det verkar vara svårt att vara snabbare än Cortez när det gäller GTA-nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Jag säger bara... ÅT HELVETE MED NINTENDO. N är en jävla mario och zeldakonsoll. GTA ska inte spelas på nån barnkonsoll utan på playstation,xbox eller PC(trodde aldrig jag skulle säga det ) Redigerad 24 september, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Jag säger bara... *Meningslöst tomrum* ÅT HELVETE MED NINTENDO. N är en jävla mario och zeldakonsoll. GTA ska inte spelas på nån barnkonsoll utan på playstation,xbox eller PC(trodde aldrig jag skulle säga det ) Nödvändigt ilägg. Har du sett MGS Twin Snakes på GameCube? Om du gjort det skulle du inte kalla de för "barnkonsoller". Det har funnits våldamma spel till Nintendo konsoler väldigt länge nu, och det finns lika många "barnspel" till PS2 och XBox som det finns till GC. Att döma ut en hel konsols spelutbud över några titlar/spelserier är inte bara fel, utan mycket, mycket korkat. Redigerad 24 september, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag säger bara... ÅT HELVETE MED NINTENDO. N är en jävla mario och zeldakonsoll. GTA ska inte spelas på nån barnkonsoll utan på playstation,xbox eller PC(trodde aldrig jag skulle säga det ) Vet inte vart du fått att Zelda är ett barnspel från... Inte helle vart du fått att Nintendo gör barnskonsoler från. Att du är pissed över att GTA släpps till fler format är i min mening idiotiskt. Ni Sony-fanboys har kallar Nintendo för barnsliga sedan första Windwakerbilderna kom, och oavsett vad Nintendo har ordnat för andra spel (Zelda: Twilight Princess, Metroid, Geist, Resident Evil, Eternal Darkness, MGS:TS, mm), har ni ändå fortsatt med samma diss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 *Töntprat* Säg vad du vill, men jag ändrar mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Säg vad du vill, men jag ändrar mig inte. NÄEH!!1 DET ÄR JU INGET BLOOD I SUPER MARIO OCH ZELDA DÅ ÄR DET JU BARNSPEL111!11!!!!!11!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vet inte vart du fått att Zelda är ett barnspel från... Inte helle vart du fått att Nintendo gör barnskonsoler från. Att du är pissed över att GTA släpps till fler format är i min mening idiotiskt. Ni Sony-fanboys har kallar Nintendo för barnsliga sedan första Windwakerbilderna kom, och oavsett vad Nintendo har ordnat för andra spel (Zelda: Twilight Princess, Metroid, Geist, Resident Evil, Eternal Darkness, MGS:TS, mm), har ni ändå fortsatt med samma diss. Amen to that! *Sätt in kebabs prästbild här* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 NÄEH!!1 DET ÄR JU INGET BLOOD I SUPER MARIO OCH ZELDA DÅ ÄR DET JU BARNSPEL111!11!!!!!11!1 EXAKT JA HÅLER ME DÄJ!211!!11 TÄNK DÄJ PS3 DÄR ALLA SPEL KOMMER HA BLOD!!1 PS3AN ÄGER JUH ALLT SOM FINNS!111!!!!!11!! fido vercetti du måste inte ha mycket innanför det där pannbenet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag säger bara... ÅT HELVETE MED NINTENDO. N är en jävla mario och zeldakonsoll. GTA ska inte spelas på nån barnkonsoll utan på playstation,xbox eller PC(trodde aldrig jag skulle säga det ) Hm. Jag minns för många år sedan när jag spelade Duke Nukem 64 på mitt Nintendo 64, och kallar du det barn spel.. då.. då.. då du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Allmänt gtasnack? OT: Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vore kul att ha fler blodiga spel som tex RE4 till Nintendo. Det verkar ju gå i uppfyllelse nu! Go brutal Nintendo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Spel behöver inte goes Postal för att dem ska vara roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Spel behöver inte goes Postal för att dem ska vara roliga. Det har jag aldrig påstått heller. Men brutala spel kan vara roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det har jag aldrig påstått heller. Men brutala spel kan vara roliga. Jag påstod aldrig att du sagt det. Men av ett flertal inlägg i den här tråden så har det nästan verkat så. Anyway, nuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Så alla spel som inte innehåller blod är barnspel, och därför dåliga? Verkligen smart resonemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts