Arman Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Wii är nu släppt i Nordamerika, även "The Legend of Zelda: Twilight Princess"! Konsolen har dessutom redan börjat slå Playstation 3... Såklart om man säljer en tv-spelskonsol för över sex tusen kronor. http://nexgenwars.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Wii är nu släppt i Nordamerika, även "The Legend of Zelda: Twilight Princess"! Konsolen har dessutom redan börjat slå Playstation 3... Såklart om man säljer en tv-spelskonsol för över sex tusen kronor. http://nexgenwars.com/ Haha, 7 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 253 212 Playstation 3-konsoler har sålts på tre dagar. 443 546 Wii-konsoler har sålts på bara en dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vänta tills PS3 är väletablerat. Då kan Wii slänga sig i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Vänta tills PS3 är väletablerat. Då kan Wii slänga sig i väggen. Väletablerat? Hur ska det komma att bli det när ett Wii kostar hälften så mycket som ett PS3? Redigerad 20 november, 2006 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Den ljuva dagen är kommen... Idag släpptes "The Legend of Zelda: Twilight Princess" till Wii! Om en vecka släpps det till GameCube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag ska iaf skaffaTwilight princess till GC, iaf vad det ser ut just nu... Min ekonomi= på 0. Först fortkörning + böter ,och sedan alla dessa julklappar, julklappar, julklappar! Wii får vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ingen Twillight Princess förräns efter jul för min del. Måhända jag prövar det hos någon kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Testade en Wii för första gången, och... WAAAAH!!! Helvete vilken känsla, precis som jag väntade mig - fast bättre! Kan räkna med att dö av glädje efter några sekunders spelande av Zelda Twilight Princess på Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 The Legend Of Zelda Twilight Princess Otroligt välgjort spel Älsk bar spelkontroll lite svår i början då man inte är van vid Wii kontrollen (som jag) Grafiskt sett är det gjort så man nästan börjar gråta såfort man ser på det ( ) Storyn har jag inte satt mig in i så mycket ännu. Spelet får 10/10 av det lilla jag har spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Nintendo 64 (1998) Fucking love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Fucking love it! Definitivt...! Nu är det bara två dagar kvar till GameCube-versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Ååååh, kommer ihåg när jag var yngre och satt å lirade Zelda hos min bästa kompis. Jaa, det var tider de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) OMG spelade Zelda - TP första gången typ nu. (15 timmar senare påväg till 3:e "dungeon")..... Ansiktsuttryck: (Jag har väl inte "spoilat" nu) Jorrå, en del (en jättestor del som innebär det mesta) är mycket över mina förväntningar. Andra ligger lite under. Men sammanfattat får den betyg: Redigerad 9 januari, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Själv är jag i det sista templet just nu. Fan, det bästa jag lirat på väldigt väldigt länge kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Vänta tills PS3 är väletablerat. Då kan Wii slänga sig i väggen. Woot? Playstation ar varldens mest valetablerade varumarken... Jag tror sony kommer forlora en mkt stor del av marknaden... Forresten skriver jag detta med mitt Wii! OT... Zelda:TP ager! Basta spelet pa manga ar... Hoppas det kommer en GT dodare till Wii snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Woot? Playstation ar varldens mest valetablerade varumarken... Jag tror sony kommer forlora en mkt stor del av marknaden... Forresten skriver jag detta med mitt Wii! OT... Zelda:TP ager! Basta spelet pa manga ar... Hoppas det kommer en GT dodare till Wii snart... Här har du om du behöver kopiera: Åå, Ää, Öö. Jag varvade spelet för några dagar sen. Nu kan jag inget annat än och vänta på nästa, som troligen kommer ha samma grafik - precis som "Majora's Mask" hade till "Ocarina of Time". Uppföljare 4 da' win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 I förrgår fick jag hem mitt efterlängtade Twilight princess. Spelet har ju mkt likt från tidigare Zelda-spel (inte konstigt iof). Men den här kommer lätt i samma liga som OoT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jag varvade spelet för några dagar sen. Nu kan jag inget annat än och vänta på nästa, som troligen kommer ha samma grafik - precis som "Majora's Mask" hade till "Ocarina of Time". Är detta sant eller bara spekulationer? Varvade precis Twiligts... och är ritkigt sugen på en uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts