VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jag är med! Kommer med bidrag imårrn eller torsdag. Har en del skolarbete. Är inte den tagen med digitalkamera på skärmen?? Regel 2: Att ta en bild på skärmen/TV:n med en kamera är tillåtet. ... Du läste nog fel Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 @VaXXoR Varför skulle den inte räcka? Fööör att ni kanske tycker en annan. Så då kanske den inte räcker till seger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 WTF! det var ju jag som sa det till dig xD --- Vaxxor: Nu krossade du mina förhoppningar! Måste...utrota. Starta inte bilen imorron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) eh,va? den är tagen med digital kamera ja.. Läste fel, så fel. Redigerad 26 september, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Läste fel, så fel. ok ,då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Hallå alla! Nu är jag tillbaka! fan vad dramatiskt det blev men jag har fixat lite i min dammiga gamla tips-tråd nu så upp med fler förslag! Redigerad 27 september, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) http://img213.imageshack.us/img213/114/gallery15ym9.jpg ]Här Vägskult... ...vettefan...men här är ialafall min. *edit* sorry så mycket för stor bild Redigerad 27 september, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 http://img213.imageshack.us/img213/114/gallery15ym9.th.jpg ]Här Vägskult... ...vettefan...men här är ialafall min. Sött... http://www.ietf.org/rfc/rfc1738.txt Vart nog lite fel. Testa lägga upp den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Haha, inte förrens nu upptäckte jag att bild på en vägskylt faktiskt var min idé en gång i tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Haha, var ett rätt sjukt förslag faktiskt Redigerad 29 september, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Haha, inte förrens nu upptäckte jag att bild på en vägskylt faktiskt var min idé en gång i tiden Haha! Haha, var ett rätt sjut förslag faktiskt Hehe, själv tycker jag att det är konstnärligt förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Deadline i övermorgon? Skall ut och jaga om två timmar ... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -----Här följer VickeX's bidrag i Foto-tävling v10!------ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------(:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Fin! Thanks! Jag gillar den med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hinner inte med nån bild, jäkla skola. Stryk mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Så. Fint folk kommer sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Lägger upp min bild 22.30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Lägger upp min bild 22.30. Varför inte 22:22? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varför inte 22:22? Han måste se på My name is Earl först. Snygg bild Umberto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts