chosen_one Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Räknas såna här? http://i17.photobucket.com/albums/b89/a-e/...gnafoton002.jpg Redigerad 24 september, 2006 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Såna här då? lr är det bara såna som det står: las venturas ---> <---- los santos http://i17.photobucket.com/albums/b89/a-e/...gnafoton003.jpg Redigerad 24 september, 2006 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag tycker den borde gälla.. för den beskriver ju iallafall ett område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Jag tycker den borde gälla.. för den beskriver ju iallafall ett område. Men det är den allsmäktige höken som bestämmer. Redigerad 24 september, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Men det är den allsmäktige höken som bestämmer. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Bara undrar vilka man får ha, men vore det inte bättre om man kunde ha alla skyltar istället för vägskyltar bara? blir så förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Haha! Jo, det är vägskyltar som gäller, det säger väl allt? Inte skyltar, vägskyltar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Haha! Jo, det är vägskyltar som gäller, det säger väl allt? Inte skyltar, vägskyltar. Isf borde inte dina gälla heller.. Dina är ju trespassing och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Isf borde inte dina gälla heller.. Dina är ju trespassing och sånt. Private Road står det på en av dem, och de står vid en väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Private Road står det på en av dem, och de står vid en väg. z'Okllz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Okej, fixade problemet. Jag är med??? Får jag??? Snella! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Okej, fixade problemet. Jag är med??? Får jag??? Snella! Näjj.. Det är ingen vägskylt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Näjj.. Det är ingen vägskylt Men det är på ett hus oms ligger vid vägen. Så alltså en hus-väg-skylt. Det är ju till för dom på vägen ska se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Men det är på ett hus oms ligger vid vägen. Så alltså en hus-väg-skylt. Det är ju till för dom på vägen ska se Men det är ingen vägskylt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Men det är ingen vägskylt Väg+hus+skylt-hus=Vägskylt Aja, jag ger upp. Ta ut mig igen! Nöjd nu Godfather? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Väg+hus+skylt-hus=Vägskylt Aja, jag ger upp. Ta ut mig igen! Nöjd nu Godfather? Du kan väl ta en annan bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Du kan väl ta en annan bild? Nja, palla.. Om jag ska vara riktigt ärlig så är jag inte så bra på foto av Vägskyltar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Nja, palla.. Om jag ska vara riktigt ärlig så är jag inte så bra på foto av Vägskyltar... Kolla på kartan efter speciella ställen som ser whacko ut och åk sedan dit med hydra eller någonting och kolla omkring efter någon. Finns rätt få vägskyltar och dem är på ställen som är lite udda. Mycket sväng och backar. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kolla på kartan efter speciella ställen som ser whacko ut och åk sedan dit med hydra eller någonting och kolla omkring efter någon. Finns rätt få vägskyltar och dem är på ställen som är lite udda. Mycket sväng och backar. Tror jag. Ska spela lite sen. kan kolla om jag hittar nåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts