chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kanske tar ett foto imorrn,men bara om jag hittar något riktigt smaskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Muahahah, färdigt för min del! Den skulle passa till Skräck-temat också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Spelade nyss, och gled runt med en chopper. Men hittar inga bra vägskyltar. Skyltar som truecrime och sånna, är inte det reklam ? När jag hör vägskyltar tänker jag på skyltar som finns i trafiken, typ "stop skylt". Får man ha reklam också? Aja får leta vidare. Finns ju sånna här: _________ <-----------| ----------->| Mt. Chilliad| San Fierro | Typ Night var det inte vägskyltar? Redigerad 23 september, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Finns ju sånna här: _________ <-----------| ----------->| Mt. Chilliad| San Fierro | Typ Night var det inte vägskyltar? Haha, tog fel foto. Posten blev så skön att jag låter den vara! Aja, mina skräckliga skyltar: *BORTTAGET* Redigerad 24 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Haha, tog fel foto. Posten blev så skön att jag låter den vara! Aja, mina skräckliga skyltar: Så skyltar som den i din förra post.. är de tillåtna? ¨¨ Nice bild, förövrigt Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Så skyltar som den i din förra post.. är de tillåtna? ¨¨ Nice bild, förövrigt Haha, nej, tryckte in fel bild. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Haha, nej, tryckte in fel bild. Tack. Men alltså han menar reklamskyltar. Som är ovanför vägar... Sådanna som används i många stuntfilmer Edit: Ställningen är rätt rolig.. Tre treor har tre poäng. Redigerad 23 september, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Whooa! Jag har hittat den mest klockrena nu. Fann den av en ren slump. Jag är svinnöjd. http://img132.imageshack.us/img132/8646/tvlingsbidragbh1.jpg Redigerad 24 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Whooa! Jag har hittat den mest klockrena nu. Fann den av en ren slump. Jag är svinnöjd. http://img132.imageshack.us/img132/8646/tvlingsbidragbh1.jpg Lol. Unbelivible Steep / ````````````````/ Redigerad 24 september, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Yeah! Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Whooa! Jag har hittat den mest klockrena nu. Fann den av en ren slump. Jag är svinnöjd. *BILD* Haha.. ägande! OT: Kommer intevara med denna gång. Mitt Gta Sa har börjat att lagga så det blir mest felsökning för mig! :'( Men jag kommer att rösta!! på "den sneleste hesten"! Redigerad 24 september, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vad hände Night? Varför tog du bort din bild och ersatte den med "Borttaget" skrivet i stora bokstäver? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Whooa! Jag har hittat den mest klockrena nu. Fann den av en ren slump. Jag är svinnöjd. [ig]http://img132.imageshack.us/img132/8646/tvlingsbidragbh1.jpg Soet liten en. Nu ska jag och knäppa, En jättefin ökenskylt in the sunset *banjo* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det går att hålla kameran så att det inte flimmrar, gäller bara att hitta rätt avstånd från skärmen. Japp, det saknas bara att BigBear kommer och snor förstaplatserna för mig. ÄHUM, rättelse! Japp, det saknas bara att Jazz kommer och snor förstaplatserna för BigBear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 ÄHUM, rättelse! Japp, det saknas bara att Jazz kommer och snor förstaplatserna för BigBear. Fel fel fel båda två. Det saknas bara att VickeX kommer och helt oväntat äger skiten ur alla andra som tävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vad hände Night? Varför tog du bort din bild och ersatte den med "Borttaget" skrivet i stora bokstäver? :'( För att jag ville byta ut den till en mindre bild, men det gick inget och plotsch, så gick det inte att ha en bild alls. Men mitt bidrag finns på förstaposten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Ok jag är med. ska bara leta upp en bild och svära åt min kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Här är mitt bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 ÄHUM, rättelse! Japp, det saknas bara att Jazz kommer och snor förstaplatserna för BigBear. Ehum.. We´ll see about that. Ok jag är med. ska bara leta upp en bild och svära åt min kamera. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts