-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) http://img81.imageshack.us/img81/6867/untitled19gh.jpg Tema: Vägskylt, ta en bild på en vägskylt. Deadline: Bidragen ska vara inne 7-14 oktober, 2 oktober p.g.a att det går snabbare än trott. Deltagare: Max 20, för det är max per pollfråga. För att det ska bli något så ska det va minst 5 stycken som är med. Regler:10x distance modden e tillåten, är det någon annan mod som många vill ha så tillåts den också.Att ta en bild på skärmen/TV:n med en kamera är tillåtet.Bilden får inte vara tagen ur en filmsekvens.Bilden måste ha blivit tagen av DIG.Ställning: 1. BigBear (6p) 2. Jazz (5p) 3. Umberto (3p) -. VaXXoR (3p) -. Martin-123 (3p) 4. Kebab (2p) 5. Ice Cube (1p) -. Memphis (1p) Deltagare: (13/20) -NightHawk- rabarben Godfather Jazz Kebab VaXXoR VickeX antepanteboy Umberto chosen_one nor_adde ALER700 Sniper Alla era bidrag ska laddas upp på en bild host t.ex. http://upl.silentwhisper.net eller http://imageschack.us Sådär, nu e det bara att köra igång och fota. -------------------- Säsong 1: Foto-tävling 1 (POLLEN) Foto-tävling 2 (POLLEN) Foto-tävling 3 (POLLEN) Foto-tävling 4 (POLLEN) Foto-tävling 5 (POLLEN) Säsong 2: Foto-tävling 6 (POLLEN) Foto-tävling 7 (POLLEN) Foto-tävling 8 (POLLEN) Foto-tävling 9 (POLLEN) Foto-tävling 10 (POLLEN) Tipstråden Vinnare av Säsong 1 : Memphis och Kebab (5p) Säsong 2: - (0p) Redigerad 3 oktober, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Count me in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Räkna med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Du får nog göra lite smygreklam natthöken. Tror många inte kollar san andreas delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Du får nog göra lite smygreklam natthöken. Tror många inte kollar san andreas delen. Redan gjort, när jag startade tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Det var fanemej på tiden! Tänkte precis kontakta dig och fråga när du tänkte sparka igång det. Jag är självklart med. Edit. Man ligger ju tvåa. Redigerad 23 september, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag tänkte faktiskt på det här tidigare idag, och jag är riktigt sugen! Ska försöka ta en bild redan ikväll, så jag inte glömmer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Själv har man det till ps2 som inte har någon "prt sc" knapp och digitalkameran ska vi inte ens prata om känner mig utanför :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Själv har man det till ps2 som inte har någon "prt sc" knapp och digitalkameran ska vi inte ens prata om känner mig utanför :'( Ingen kameramobil? Webbkamera? Hemmabyggd kamera? Du måste ha det! Edit: 4 kandidater på en kväll, NICE! Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ingen kameramobil? Webbkamera? Hemmabyggd kamera? Du måste ha det! Edit: 4 kandidater på en kväll, NICE! webbcam: ligger bakom datorn bland möglig mat. digitalkamera: 2mpixels flimmer skräp mobilkamera: vga kamera ftw! engångskamera: hur i helvette får jag in bilderna på datorn!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 webbcam: ligger bakom datorn bland möglig mat. digitalkamera: 2mpixels flimmer skräp mobilkamera: vga kamera ftw! engångskamera: hur i helvette får jag in bilderna på datorn!? Webcam: Bara att ta fram digitalkamera: 2mpx duger gott och väl om du ändå bara ska ta en bild på TV:n Mobilkameran: Ok där kan du inte Engångskamera: Scanner ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Vaxxor till höken, kom. Jag är med, kom. Redigerad 23 september, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag är med! Nu ska jag ta en bild med bra kvallitet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Damn, gamla minnen väcks upp! :'( Vafan, det känns som att vi är i en amerikansk film, då vi gör en comeback efter ett par år. (Vi = Foto-tävlingsteamet)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) digitalkamera: 2mpixels flimmer skräp Det går att hålla kameran så att det inte flimmrar, gäller bara att hitta rätt avstånd från skärmen. Vafan, det känns som att vi är i en amerikansk film, då vi gör en comeback efter ett par år. (Vi = Foto-tävlingsteamet)! Japp, det saknas bara att BigBear kommer och snor förstaplatserna för mig. Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag har tagit en bild. Men lägger inte upp den ännu för jag är rädd för att andra ska ta ideér av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Jag har tagit en bild. Men lägger inte upp den ännu för jag är rädd för att andra ska ta ideér av mig. Läggupp!1 Edit: Göhö höhö höö öh. JAg ska ta en bild på True Grime-skylten! Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ska faktist vara med! Nu drar jag och fotar ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ingen av dem jag tagit på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Spelade nyss, och gled runt med en chopper. Men hittar inga bra vägskyltar. Skyltar som truecrime och sånna, är inte det reklam ? När jag hör vägskyltar tänker jag på skyltar som finns i trafiken, typ "stop skylt". Får man ha reklam också? Aja får leta vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts