Renard Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Har precis övergett Judas Priest och börjat lyssna på detta trash-metal band. Äger så jävla hårt! De hade en Anthrax låt i GTA:VC. Madhouse. Älskvärd låt för övrigt. Vad tycker ni om dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Håller på lyssna på några låtar.. Im the man är rätt rolig ^^ Låter vara något för mig *lyssnar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Håller på lyssna på några låtar.. Im the man är rätt rolig ^^ Låter vara något för mig *lyssnar* Kul att få några med sig! Lyssna på Madhous också. Så jävla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kul att få några med sig! Lyssna på Madhous också. Så jävla skön! Kallar du mig tjock ? :'( Jo gjorde det, var rätt go. Favorit just nu är Got the time. Fast ska spela nu så kan inte lyssna på fler låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ja du är allt en liten knubb-gubbe du . Nej du förstår att jag är lite synsk, jag vet att alla kommer att börja lyssna på Anthrax nu när jag Renard the holy and allmighty har gjort en tråd om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 I'm the man är lite annorlunda, men den är fan inte dålig. Skit bra faktiskt! Rap och trash-metal passar ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Har "Bring The Noise" på datorn, sätter på den om jag vill ha huvudvärk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Gillar thrash metal har jag upptäckt Anthrax är sköna, inte alla låtar men många. Wooo yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jo, alla låtar är inte bra, men de flesta äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Så ni kallar Anthrax trash metal? gubbrock om man frågar mig... Slayer är riktigt trash metal Redigerad 24 september, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Anthrax ingick bland de fyra grundarna av thrashmetal. De tre andra var Slayer, Megadeath och Metallica. Rolling Stones är gubbrock. Anthrax är skitbra Jag lyssnar på dom var dag Dom är bra naha. Redigerad 24 september, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Har aldrig riktigt kunnat gilla dom. Redigerad 24 september, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Så ni kallar Anthrax trash metal? gubbrock om man frågar mig... Slayer är riktigt trash metal Är du sjuk ? Gubbrock är när 70 åringar som Keith Richards fortsätter rocka fast de är redo för sjukhem. Anthrax är 30-åringar. Gubbar? My ass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Anthrax ingick bland de fyra grundarna av thrashmetal. De tre andra var Slayer, Megadeath och Metallica. Rolling Stones är gubbrock. Anthrax är skitbra Jag lyssnar på dom var dag Dom är bra naha. Metallica? De är väl allt annat än trash metal? ("Trash metal" särskrivs då det är ett engelskt ord. Vanligtvis är jag en riktigt ihopskrivarkille! Snälla förlåt mig!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Metallica? De är väl allt annat än trash metal? ("Trash metal" särskrivs då det är ett engelskt ord. Vanligtvis är jag en riktigt ihopskrivarkille! Snälla förlåt mig!) Det stavas Thrash metal. Och nej, Metallica var thrash metal i början av sin karriär. Bay-area thrash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det stavas Thrash metal. Och nej, Metallica var thrash metal i början av sin karriär. Bay-area thrash. Hur många olika sorters metal finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hur många olika sorters metal finns det? Ungefär dubbelt så många fler än vad det finns människor i Indien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Ungefär dubbelt så många fler än vad det finns människor i Indien. Aha, 6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Hur många olika sorters metal finns det? Finns hur mycket som helst. De vanligaste är väl:HeavyDeathThrashBlackFolkBrutal DeathMelodic DeathTechnical DeathMelodic BlackNew wave of british heavy metalEller ja, om det är de vanligaste vet jag inte. Men det finns en massa andra till. Redigerad 24 september, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Finns hur mycket som helst. De vanligaste är väl: Heavy Death Thrash Black Folk Brutal Death Melodic Death Technical Death Melodic Black New wave of british heavy metal Eller ja, om det är de vanligaste vet jag inte. Men det finns en massa andra till. Och sen har man ju massor av roliga undergenres till alla undergenres, och sen ännu fler undergenres till de undergenrerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts