xstreem Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Okej... Alla är inte rövhål... Let's see... Sikorka: En kul snubbe Rabarben: En kul homofikus Siana: Kewl kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Har inte läs nåt så jag går rakt på sak Spam_Snuten är go' även om han är lite skum irl Dr. Stupid är grym också, iafl när man talar om TTDX Archemra ... tja, vad ska man säga egentligen Coola saknar han lite, var länge sen vi chattade, sjysst är han iallafall editerar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Icecandy lämnat? hon var också trevlig Hon kom väl upp i tonåren hon också, då är datorer för nördigt vetu. Man är ju ocool om man sitter vid datorn istället för att supa, röka och knulla runt Redigerad 24 september, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hon kom väl upp i tonåren hon också, då är datorer för nördig vetu. Man är ju ocool om man sitter vid datorn istället för att supa, röka och knulla runt Det går ju att kombinera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det faktum att deras politik inte ändrats ett skit - i princip - sedan de hette "Vänsterpartiet kommunisterna". Man ser det man vill se, du vill se att jag tycker att du är dum i huvudet. Audipower är jäkla snäll. Friberg är snygg, sexig och singel. Om någon känner för o gissa vem jag tycker om på det här forumet så gör det nu! Nu äre försent. Ni som inte gissade på SlewME hade fel! Varför? Jo för att han alltid varit snäll mot mig och han är en utav de få som kan diskutera saker utan att gå över till personangrepp så fort argumenten tryter. Underbart! Sen finns det fler jag "gillar". Funnylin gillar jag för han är trots allt inne på forumet väldigt ofta. Även fast han inte postar så mycket.. Men han skriver i alla fall PM's så det räknas som lagom existerande på forumet Enligt mig i alla fall. Sen gillar jag mig själv.. Fast det var ju inte så oväntat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Man är ju ocool om man sitter vid datorn istället för att supa, röka och knulla runt dagens sanning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jacker - Info kommer sen Nighthawk - Info kommer sen Vice - Info kommer sen Eliizar- Info kommer sen Kebab - Info kommer sen StellHell - Info kommer sen Siana - Info kommer sen Mfl... Updaterar senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Mwaha!.. I'm the unnamed master Det suger riktigt möe att inte vara nominerad..Blir nästan mörkrädd.. Du & jag,merkky! (Jag måste fixa blinkande sig. tror jag ) (L)(L) (Men du har ju en nominering iaf..) Redigerad 24 september, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Måste göra mig lite mera känd här tror jag! Heh. I_lol hade lagt märke till mig iaf. Ot: Kan inte säga vilka, alla! Love you! Haha chucky. Du & Jag! Redigerad 24 september, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Ingen som gillar Blues?.. ... Aldrig nån som gillar Blues... Men Blues gillar Stora_Tomtefar Kan göra spel. Är snäll. Heter Sigge. xstreem Vet inte hur man stavar till Extreme. Blues hatar alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 KUL ATT INGEN TYCKER OM MIG! :'( *Går och skär mig i handlederna* Vi är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Ingen som gillar Blues?.. ... Aldrig nån som gillar Blues... Men Blues gillar Stora_Tomtefar Kan göra spel. Är snäll. Heter Sigge. xstreem Vet inte hur man stavar till Extreme. Blues hatar alla andra. Du är ju då rakt inte aktiv. Men jag minns dig, du var the gamemaker, aight? Han som envisades med att använda Gamemaker när TGF var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Merkky gillar Cortez Snabb med nyheter! chucky.swe Du o jag chucky! I_lol Rolig, går att spendera en natt över msn med. SolidX Rollspels forums brodern. Typ. Typ, alla andra med Underbara människor hela högen! Redigerad 26 september, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Min "positiva" lista, lämnade lite kommentarer, om jag har gömt någon så får jag väl edita.. sig till barah.. Gizmo - Min personliga medhjälpare i wow. =) xstreem - Skåne Hårdrockarn. IceCandy - Snäll flicka. Skribb - Mannen med alla svaren. Cortez - Legolas. Spajdermän - Snäll Pojke. Jacker - Aww, jacke Tiger - Pratgo. =) Euroduruous - Varför valde du ett sånt jävla svårtstavat namn? =/ StellHell - Piggsvin. Panimala - Farks pojkvän. P-C - Stackarn. pKz - Hårdrockarn. Xemtoth - Fin människa. Patrik - ph34r R2 - kewl. Finns en massa mer att nämna men nu orkatte jag skriva mer.. ..detta innebär att jag inte orkar skriva personerna jag "stör" mig på.. Redigerad 25 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Jacker - Schysst och rolig. Bra musiksmak! Nighthawk - Trevlig och duktig på att hålla i tävlingar och project. (?) Vice - En nice dude som gillar Aliens. Eliizar- Gör bra webbradio och skriver roliga men ändå seriösa inlägg. Kebab - Snäll. Varm å Go StellHell - Hellvetets Ställ... Är man olydig åker man till StellHells Stela häll. Siana - Snäll, Farfar fluga, Rolig söööt Cortez - Schysst snubbe som är snabb med nyheter! Qouad - Snäll, trevlig och underbar! *Alla andra med. Men skriver bara de jag tycker jag har störst relation till (Även om de inte har de till mig) här på forumet* Mfl... Updaterar senare... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Ingen som gillar Blues?.. ... Aldrig nån som gillar Blues... Men Blues gillar Stora_Tomtefar Kan göra spel. Är snäll. Heter Sigge. xstreem Vet inte hur man stavar till Extreme. Blues hatar alla andra. Jag gillar Blues. ^^ Gärna swing, jazz och blues ihop kompnerat med Glen Millers Orchestra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Min "positiva" lista, lämnade lite kommentarer, om jag har gömt någon så får jag väl edita.. sig till barah.. Spajdermän - Snäll Pojke. Naw IceCandy - Snäll flicka. Hur gåre me henne för dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Euroduruous - Varför valde du ett sånt jävla svårtstavat namn? =/ Mitt namn är inte svårstavat. Eller...? Naw Hur gåre me henne för dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Naw Hur gåre me henne för dig då? Mitt namn är inte svårstavat. Eller...? IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Hur kunde jag glömma Mr. Dumbom? Han är en goding, och Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts