Eudoros Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tänkte bara klarlägga Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tänkte bara klarlägga Halo - Gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Åh, alltså så har jag chans på de flesta här då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Är bara glad att bli omnämd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tänkte bara klarlägga xstreem - Gay Yay! Jag fick Gay i fetstil! Kickass! Jag gillar ingen... Alla är rövhål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Ok, here goes nothin Sikorka - IRLkompis, snel+rik Eudoros- IRLkompis, snel Siana - En rolig prick, kan stuffs xtreem - En rolig prick Boomer - fin pöjk Eliizar - gillar lajv, inte coolt Kebab - En bra pöjk, rolig Rabarben - skåning, de säger allt felshoe - fin pöjk mr. Dumbom -fin pöjk, rolig Jacker - fin pöjk, rolig Xemtoth - fin pöjk I lol - fin pöjk, snel Qouad - fin pöjk Lajnux - oftast en fin pöjk KalleR - KalleR ffs kattälskaren - liten... Frenzy - hardrocker BroDD - konstig... Vice. - riktigt snäll snubbe Ehh. många jag glömde? svar ja. men jag ska sova så Redigerad 24 september, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Siana hoppas vår romans kan börja om igen Colan K min doomguard som vaktar oss gaylords Maimstream min lilla socker bit tihi kattälskaren Jojje Hej Mer kommer jag inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 StellHell - Av någon konstig anledning är du den första jag tänker på när jag hör gtasajten. 1 down, 8000 to go, eh? Kalleballe: Min sommargay. Bara min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Skriver lite kort om dem 2 som är online just nu då (listan fylls på såsmåningom, kan tillägga att jag rosar dem flesta på sajten) : Frenzy: *kliar mig på huvudet* Hm, grabben har schysst musikstil, gillar Bathory ju! Siana: Gos-killen som gillar att baka kladdkaka, och så är han snällast av alla här. Kan inte finnas nåt ont i honom. [bOT]: Såg han precis online. Kan inget skriva mer än att han förmodligen är allas vår GTA-sajt-farsa. Vet att det låter klyschigt, men så är han ju oxå äldst. Morgonaktiv, vad jag har lagt märke till. Redigerad 24 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Tänkte bara klarlägga KalleR - Emo Jag vill också vara gay :'( Stalleponken(L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Jag fortsätter, och ändrar på min första lista: GiZmo, är ny för mig, har inte haft så mycket kontakt med han innan men har läst alla hans inlägg. Verkar vara en riktigt trevlig och seriös kille som dessutom är mycket hjälpsam. Tillägg: Fortfarande trevlig och hjälpsam. Verkar fortfarande vara en stabil person med vettiga åsikter. SlewME, underbar människa, rolig, trvelig och allmänt underhållande Tillägg: Kaxig, rolig och hyffsat intelligent person som jag gärna vill lägga mina pedofil vantar på... Lajnux, fortfarande för ny för att jag skall kunna ha en åsikt om honom Tillägg: Håller sig lite i skymundan här på forumet. Man ser honomland, sedan försvinner han för att dyka upp igen vid ett senare tillfälle. Har trevliga inlägg. Colan K: Tja, ganska neutrual känner honom inget vidare men verkar seriös Tillägg: Verkar vara ganska vild och sprallig av sig. Ibland på gränsen till spam. Frenzy, tillhör okka gänget och skall vara anti allt och alla men dock väldigt trevlig Tillägg: Man ser lite mindre av honom nu för tiden tycker jag. Har ganska bestämda åsikter men är trevlig BroDD, Har blivit något seriösare på forumet på äldre dar tycker jag men är fortfarande rolig och tramsig. Tillägg: Syns mer och mer sällan på forumet. Tråkigt, forumet behöver en galning. StellHell, här har det hänt en åsiktsförändring. Om jag minns rätt sa jag att jag inte hade någon direkt uppfattning om honom, förutom att han kunde ha en lite "bobbig" attetyd sist jag skrev om honom. Tycker att han har har en mer avslappnad stil nu och är riktigt trevlig. Tillägg: Trenden håller i sig. Han får en mer och mer avslappnad attytyd, och blir skämtsam på ett roligare sätt än han var innan. Inte alls så överlägsen och bobbig som jag först trodde. Riktigt trevlig kille. Vi fortsätter med modsen, Topp3 är är fortfarande en rolig filur i moderator gänget. Verkar ha rätt mycket humor. Snäll och hjälpsam Tillägg: Syns lite mindre på forumet tyvärr. Komtillbax lille Toppis. KalleR är nog den buttraste av modsen. trotts att han har humor och är jäkligt trevlig. Tillägg: Fortfarande riktigt trevlig, och han bibehåller sin roll som den muttre men har samtidigt tagit på sig en mer framträdande roll på forumet. Vågar skoja liter mer på forumet än vad han gjort innan. Arvid, Vet jag knappt något om. Men verkar reko. Tillägg: Ingen förändring. Azore, mycket mindre aktiv nu för tiden, lite av en enstöring men mycket trevlig och hjälpsam när man pratar med honom Tillägg: Håller sig fortfarande lite på sin kant. Hoppas på en oredentlig comeback när nya Gta sapelet släpps. Men jag gu'illar han skart fortfarande. A.A, Väldigt osäker människa. Jag tror inte han har hittat sin plats på forumet. Han känner sig inte riktigt som en i gänget, är osäker på oss, sig själv och hela forumet. Borde slappna av mer så kommer han att hitta sig själv och sin roll på gtasajten... Tillägg: Har nog jobbat på ovanstående. Man ser honom hoppa fram och låsa trådar då och då. Verkar ha mer koll på forumet än vad man tror. Är nog den mod. som som vill ha hårdast koll att reglerna på forumet efterföljs. På gott och ont. Trevlig, och hjälpsam.. R2D2, Trevlig snubbe av det jag har sett av honom Tillägg: Verkar vara för rättvisan. Framstår som en mycket ärlig och hjälpsam person Spam Snuten, ingen diret åsikt om honom, har pratat för lite med honom Alpha, samma eliizar, samma här med Tillägg: Har lite udda åsikter ibland. Corleone, nja har sett lite mer av honom, men ändå vet jag inte så mycket om honom men verkar som de andra seriös Tillägg: verkar snäll person som skapar lite udda trådar ibland, samt har lite udda åsikter Cortez, hahahaha! Ja Cortez, forumets hipphoppare som har starka åsikter om 2pac. Verkar ha starka åsikter i mycket annat oxå. Men trevlig kille Tillägg: Pratar inte så mycket med honom men ser mycket han skriver. En reko kille. (ändra aldrig din avatar...) The_go, har memorerat hans namn men kan inte dra en paralell mellan hans namn och något inlägg Tillägg: Har lärt mig nu, att detta är killen och The_copy är tjejen. Annars som ovanstående. Anathema, oxå en av medlemmarna, inget dåligt inget bra vet inte så mycket om honom Tux, det jag tänker på när jag ser hans namn är hans "string avatar som han hade" rabarben: sprallig kille Tillägg: Trevlig men har varit farligt nära att åka ut härifrån eftersom att han inte alltid tänker innan han postar... Hjälpsam till 1000. Duktig på att Piratisera _EmiL_, kul kille som jag har snackat en del med och spelat schak med. kattälskaren, Hahaha, den lille pojken med Nalle Phu pyjamas och hårband Tillägg: Verkar hålla på att lämmna. Tråkigt ZcruweN: Verkar vara trevlig och aktiv på forumet Tillägg: Ser honom ofta i olika trådar. Trevlig. aikjonas12, balndar alltid ihop hinom med den där mff killenvad heter han nu? The Dude, verkar vara ganska smart. Pluggandet verkar ligga i släkten. Rödhårig och trevlig Siana , hahaha, han är rolig och lever ibland i sin egen värld. Tillägg: Hahahahahahaha!!!! Ja du ska få din Pizza, snarast Jacker, kul kille och det är kul att läsa vad han tycker och tänker Tillägg: Jodå, fortfarande rolig och intressant snubbe. Kommer med lite skumma saker ibland men trevlig. I lol, något flummig, han är lite som en dimma jag vet inte riktigt var jag har han. Men absolut trevlig Pico, tänker alltid honom som en liten liten kille. (fysiskt sett) När jag ser honom tänker jag alltid på Kenny i "South park" Rolig typ _-MadeMaN-_ För ny för mig trotts att han är en gammal medlem. Minns dock hans Pulp fiction bild. diarrehampus, går han att glömma?! Namnet sätter sig fast för alltid när man ser det första gången. Men namnet låter värre än han är. Tweak, seriös och allmänt trevlig Tillägg: Trevlig och lite udda person HOWHOW, mycket mindre aktiv nu för tiden. Tråkigt, kom tillbax du är rolig Tillägg: ännu mindre aktiv nor_adde, vet inte mycket om han heller Compwear, han får vi inte glömma. Den j*veln är grym på CS och dödar mig ofta... Men jag gillar han ändå [O][T] Han är rolig. Han är ju sk*t gammal medlemm men hur många vet något om honom?! Han är som ett spöke. Trevlig och hjälpsam men ytterst sparsam på det personliga. Tillägg: Suverän snubbe. Fortfarande som ett spöke här på forumet. Verkar sjukt kunnig. Arman, Ganska respekterad här, verkar ha ganska starka åsikter om saker och ting. Väldigt kunnig. Mr.Dumbom, Hahaha det är han med den fula bananen. Vet inte om han är så rolig egentligen men tack vare bananen så framstår han som det iallafall. Hoppas han är lika rolig som han verkar JMC, trevlig men verkar vara lite fixerad vid våld. Mindre aktiv nu men när han postar så handlar det till 98% om våld död och mord. okka, kämpar för att prata så avancerat han kan. Gärna så intrasslat så ingen förstår vad han menar. Verar vilja utala halva meningar så att man får gissa till vad han menar. Man skulle väl kunna säga att han är ett levande korsord. Men han är [är oftast en omtyckt människa, 7 bokstäver] _ _ _ _ _ _ _ KebabKurt, Blandar fortfarande ihop honom med Kebaben. Men jag tror jag börjar få klämm på det nu. Kebabkurt är ett trevligt tillskott på forumet. GTApimpfoolife, en snubbe som älskar GTASA! Mycket trevlig x_simpa_x Har inte sett så mycket av honom den senaste tiden. Han som skall upp för intervju nu så jag hoppas det blir ändring då. Men annars verkar han snäll. Kebab en tomte på forumet. Hjälpsam och trevlig. Maimstream: rolig kille. Vet aldrig vem han är på msn men har förhoppningsvis lärt mig det nu. Redigerad 24 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Tycker att dom flesta på forumet är trevliga. Tar direkt från OnlinelistanPatrik - Han bor i samma stad som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag vill också vara gay :'( KalleR - Väldigt gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 eliizar, samma här med Tillägg: Har lite udda åsikter ibland. Jag känner mig speciell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) KalleR - Väldigt gay Men GAH! Du måste lära dig när Gay-gränsen är nådd/o-rolig! Redigerad 24 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Men GAH! Du måste lära dig när Gay-gränsen är nådd/o-rolig! Var inte heller menat för skratt... men visst, sista ordet är alltid hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Tweak, seriös och allmänt trevlig Tillägg: Trevlig och lite udda person Varför är jag udda? Du är den andra som säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kebab en tomte på forumet. Hjälpsam och trevlig. I samband med min intervju upptäckte jag att den där Vice. är en väldigt kul och trevlig kille. Varför är jag udda? Du är den andra som säger det. För att du är så JAeffla konstig!1! Är det så svårt för dig att fatta!2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Weener, plusfourtyfour,Nor_adde. Vi är Blink's Army, grym musiksmak allihopa Jag gillar er med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Orkar inte editera Lajnux min bara min lilla gulleponke Vice. trevlig och hjälpsam Kebab det är gott Rabarben Gräv inte bort skåne Maimstream Min Gaylord KalleR vet inte varför, tycker han är trevlig StellHell (fortfarande helvete? ) En trevlig jefel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts