Mr.Dumbom Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Gih, egentligen så gillar jag alla på detta forum, det är två jag rent utsagt avskyr. Men de jag gillar mera än alla andra är... Jacker Panimala R2D2 Vice. Siana StellHell SlewME J3ns (IRL kompis) Red: Gaah, varför får alltid jag de nya sidorna?! Redigerad 23 september, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 ... Orkar inte direkt skriva om. Det mesta stämmer än. Klart jag är :'( - Mästaren. Tack, gillar dig med Dock verkar du ha snöat in lite på politiska åsikter, så stor roll behöver dom inte ha på hur man är som person. Nej nej! Inte så jag menade. Försökte förklara det, bara det att jag snackat mer med vänsterfolket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Klart jag är :'( - Mästaren. Nej nej! Inte så jag menade. Försökte förklara det, bara det att jag snackat mer med vänsterfolket. Haha, jo förstår det Dom är ju mycket trevligare och bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Gih, egentligen så gillar jag alla på detta forum, det är två jag rent utsagt avskyr. Men de jag gillar mera än alla andra är... Jacker Panimala R2D2 Vice. Siana StellHell SlewME J3ns (IRL kompis) Red: Gaah, varför får alltid jag de nya sidorna?! Du är inte med på min föregående lista! Du är cool också, du påminner mig om Ärrtvå av någon anledning. ... Och sen känner du ju Kexbandit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Dom är ju mycket trevligare och bättre Glöm för allt i världen inte heller det att det är de fattiga kommunistmupparna som har de snyggaste signaturerna och avatarerna. Svartvita junkies är äkta dope, yo. Och tack-tack ni som tog er frihet att rövslicka på lilla mig. Jag gör detsamma tillbaka. Puss på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kan ingen snel hest säga att jag är "heftig" lr nått så jag slipper känna mig så utanför :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kan ingen snel hest säga att jag är "heftig" lr nått så jag slipper känna mig så utanför :'( Är nog lätt hänt att ingen nämner dig för att du är "ny", lätt hänt att man inte kommit i kontakt med forumiter då, jag själv t.ex. har knappt sett ett enda inlägg från dig, men du är säkert trevlig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag gillar eliizar, även om vi hade ett "bråk" i "Invandrare och homosexuella"-tråden, vi är inte överens i den frågan men jag tycker du är riktigt skön ändå, och ändå att du inte nämnde mig Oh nej nu känner jag mig dum! , Känner precis likadant ska du veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Tack ni som sa snälla saker om mig. Hm.. egentligen gillar jag inte att göra sådana här uttalanden, eftersom jag alltid lyckas glömma någon/några. För väl göra ett försök iallafall. Hata mig inte om jag glömmer någon! Här har ni en ytterst kortfattad lista. ärrtvå är både trevlig och snäll. Har hjälpt mig med mycket grejer. Hans torra skämt är trevliga också! Tweak är...[insert valfritt positivt ord här] Corleone är rolig och förjävla smart. Lajnux är en jävla furumbög SixXe är en riktig soetnoeZ. <3 Pico är vansinnigt rolig. och han verkar ha en jävligt nice klädstil. GiZmo är glad.. jämt, verkar det som. x_simpa_x har ett fulare nick än mig ( ) men är en riktigt trevlig halvfinne från skärblacka. Där han bor luktar det helvete, för övrigt. Natthöken är en trevlig kille, även fast han smålackade på mig i någon gammal foto-tävlings-tråd. Men det är nog glömt, tror jag. Faktiskt, Chosen_one, jag tycker du har varit riktigt trevlig sedan dag ett. Och en annan sak jag har tänkt på, som jag lika gärna kan skriva här, är att Stellhell är vansinnigt allmänbildad! Kolla bara i "saker du undrar"-tråden. Han har svar på nästan allt! Mja, det får räcka. Säg till om ni har något att klaga på. Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Men ägg, ingen som skrivit mig. Dom jag gillar är: Pico Crice Panimala Vice. Siana StellHell SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag är nog varken hatad eller omtyckt. Här kommer min meningsfulla lista som kommer att fylla upp era intressehjärnceller! StellHell - Av någon konstig anledning är du den första jag tänker på när jag hör gtasajten. SlewME - CommunityskaparN^ Pico - skrivarN^ Där är min enorma lista. Orkar inte skriva mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Du är inte med på min föregående lista! Du är cool också, du påminner mig om Ärrtvå av någon anledning. Dig glömde jag ju. Slå mig Du får hedersplats längst upp nu, editerar. ärrtvå är både trevlig och snäll. Har hjälpt mig med mycket grejer. Hans torra skämt är trevliga också! Hur många torra skämt har jag dragit för dig? Kommer inte på några. Ehm. Ja Tweak glömde jag också. Bra musiksmak Och Gtapimpfoolife. Otroligt trevligt och bra musiksmak där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 x_simpa_x har ett fulare nick än mig ( ) men är en riktigt trevlig halvfinne från skärblacka. Där han bor luktar det helvete, för övrigt. Haha, jag skrattade faktiskt när jag läste det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Dig glömde jag ju. Slå mig Du får hedersplats längst upp nu, editerar. Hur många torra skämt har jag dragit för dig? Kommer inte på några. Gah! Skrev fel. Men någon kväll när det var drog du en hel del ehum.. "usla" skämt för mig, om jag inte minns fel. Det var kul. Haha, jag skrattade faktiskt när jag läste det där ..Men visst är det i skärblacka de tillverkar papper? (Därav stanken) Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 ..Men visst är det i skärblacka de tillverkar papper? (Därav stanken) Jovars, det är Billerud som regerar i Blacka, men jag känner inte lukten, jag är väl van Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Weener, plusfourtyfour,Nor_adde. Vi är Blink's Army, grym musiksmak allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Kalan - Trevlig kille, har hjälpt mig med mycket. R2D2 - Har fått uppfattningen att han är lite "Know-it-all". Halo - Trevlig, alltid (?) glad. Orkar inte skriva om några fler. Love u all typ.. Redigerad 23 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Faktiskt, Chosen_one, jag tycker du har varit riktigt trevlig sedan dag ett. tack,fhersöker iaf Redigerad 23 september, 2006 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jovars, det är Billerud som regerar i Blacka, men jag känner inte lukten, jag är väl van Å-hå. Ja, jag har inte känt det själv, utan det är mormor min som alltid brukar säga att något "luktar skärblacka" så fort något luktar illa. ON: Jag ska passa på att läga in ett gott ord om Eudoros med, det verkar vara en trevlig kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kalan - Trevlig kille, har hjälpt mig med mycket. R2D2 - Har fått uppfattningen att han är lite "Know-it-all". Halo - Trevlig, alltid (?) glad. Orkar inte skriva om några fler. Love u all typ.. Vad var det där för frågetecken? har jag någonsin vari oglad? . Kommer med en lite längre lista med mina updates på, men RavenE är en trevlig och oftast pratglad prick . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts