Jump to content

Vad anser du om de olika medlemmarna?

Corleone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tar några

Ceone: MFF4life

Rabarben: HiF- många diskussioner i fotbolls tråden

Jacker: Battlefield serien.

Mafia_King: Alltid fint välkommnande i WoW tråden av honom

Xstreem: Staffanstorp

De som inte kom med, bli inte ledsna ni finns där och gör detta forum något speciellt.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Svårt, då jag tycker många här är sjysst. :wub:

Men kan ju dra några...

Boomer:Grymt sjysst, Har hjälpt mig med myyyycket. Och massa annat. :)

Sikorka: Mött/möter han ofta irl, sjysst.

Spajdermän:Också irl, e sjysst. :D

Lajnux: Är väldigt sjysst mot en, jämnt. :)

I_lol: Är sjysst och rolig.

Xemtoth: Är sjysst och glad av sig.

Godfather: Lule bo, gillar hockey.

JSHC: Sjysst, brukar spela Jedi Academy.

Frenzy: Rockare. :wub:

Lallarn: Har hjälp mig med bra mkt.

Kebab: Han är sjysst. Har hjälpt mig med flera teman. :)

Colan K: Sjysst. :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frenzy - Du brukar vara trevlig på MSN, du har även skickat ett par In Flames- låtar som jag med glädje tog emot. Du är den bästa :'( - missbrukaren.

Matteus - En hel del kul, både på forumet, MSN och i spel. Ett plus i kanten när du är bonde, men ändå inte rasist.

RadiuZ - Även om jag inte samtalat med dig särskilt mycket, skulle det kännas fel att inte nämna dig. Du är hyvens, säkerligen.

GiZmo - Du är härlig overall.

aKi - Du är min stora idol när det gäller att vända på dygnet. Sedan är du trevlig också, kan det bli bättre?

Ärrtvå - Vad trodde du? Klart att jag nämner dig! En skål och grovhångel på DH blir det!

eliizar - Webbradio av högsta klass, filmer av toppklass, behöver jag säga mer? Hälsa Hoffman och Jonatan.

Cortez - Dig har jag inte heller samtalat med direkt, men du är vis. Det räcker.

The_go - Väldigt ny medlem, och jag har inte samtalat med dig direkt. Men du gillar mig, och du är tjej, det är precis som det ska vara.

Anathema - Du är gullig också. Det blir kul med UR- arbetet!

Zcruwen - Vi hade vår romans en gång i tiden, fnitter.

HOWHOW - Yeah, mycket knäpperier har vi hittat på. Jag kan börja spela MapleStory igen. Om du fixar en level 40 Rogue åt mig.

Vice. - Alltid före mig när det gäller Dagens lol. Men jag älskar dig ändå. Glöm inte att du är skyldig mig en pizza.

GTAPimpfoolife - En sjuhelvetes många signaturer/avatarer jag gjort åt dig. Men du förtjänade varenda en.

aikjonas12 - Du lär dig hela tiden Photoshop, väldigt kul att se. Och din kommentar värmde.

T-Ryder - Vi hade väldigt kul på Maple- tiden. Nu hör jag nästan inte alls av dig. Men du förtjänar en plats här.

The Dude - Mycket knäpperier blir det. Och ännu bättre är att vi har samma politiska åsikt, och samma åsikt när det gäller Weed- frågan.

skribb - Du är vis. Har MSN:at en del med dig, och du är mer tillbakalutad där än på forumet. Dina automessages är söta.

Pico, okka, epix & Crice - Homies. Synd att vi lät Desolationrow ruttna.

SlewME - Dig grälade jag med som aldrig förr. Men du var ju riktigt hyvens. Synd bara att du är blå. Men det ska vi snart ordna.

Tweak - Du diggar de flesta från mina trakter, precis så som det ska vara. Jag ska hälsa från Tija, hon gillar dig. Jag med, för den delen.

gizmo91 - Aktiv med många olika sidor hela tiden. Men du är lite som jag, lägger ner det du påbörjat. Vad hände med spelsidan?

Azore - Aldrig. Samtalat. Med. Dig. Synd? Kanske.

Qouad - När du kom till forumet gjorde du sjukt plottriga signaturer. Men nu har du lärt dig. Kanske ser dig på Tibia någon gång, Pizza?

Wu Zi Mu - Du började spela Maplestory i samma veva som jag slutade. Men på Blockland äger vi.

Patrik - En ambitiös konstverks- inspirationskälla.

xstreem - Du är helt galen. Precis som det ska vara.

Jacker - En lång, pilsk man. Jag är rädd.

Panimala - Kolme Pukkia ver 2 - Singing Potatoes. Måste jag säga mer?

Curly - Drygast på forumet, helt klart. Det är därför du är så förbaskat rolig.

Topp3 - Mitt Silkroadorakel. Trevlig är du också. Och Otra är het.

Maimstream, StellHell, Alpha, Lajnux och Ace tar hem tröstprisen.

BroDD och VickeX är forumets groteska fetischister.

Funnylin är forumets spöke.

[O][T] Är forumets... BOT.

Disconnected.

... Orkar inte direkt skriva om. Det mesta stämmer än. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej ska vi se vad vi kan få ihop, jag har ju inga direkt kompisar utav alla på forumet men jag trycker ihop något ändå.

*Vice. - Trevlig och härlig inställning.

*Siana - Rolig liten en.

*eliizar - Rönnby radio :wub:.

*rabarben - Ganska kul men allt "stackars mig som är skåning"-snack kan va jobbigt ibland.

*VickeX - Schysst och kul.

*Tackleberry - Grymmt bra på photoshop och sony vegas. (iof typ lämnat)

*Östis - Kul att snacka med på MSN. (iof lämnat)

Trevliga som är värda att åtminstånde bli nämnda:

Cortez, Kebab och StellHell

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh ja, älskar dig också. :wub:

Jag gillar Corleone, han är väldans smart och trevlig.

skribb är också rätt söt, kan mycket, trevlig. :wub:

Tweak, smart och trevlig han också.'

Sen har vi ju tjejen The_go som är trevlig.

Patrik och jag, ja, vi snackar en jävla massa med Tommy_Fido på msn.

Ärrvtå är söt för han är trevlig. ibland.

Sen så är SlewMe både trevlig och smart, även om jag tror att han förlorat all respekt för mig sen han fick reda på att jag är åt vänster.

Vice. är också väldans trevlig.

Samt så är de flesta åt vänster trevliga och kreativa vilket jag gillar, självklart finns det lika många som är till höger som är på samma sätt men inte snackat mycket med dom.

Finns en del jag glömt bort också.

Oh ja, jävlar vilket drygt, otroligt tråkigt och nördigt inlägg detta blev.

Tack, gillar dig med :D Dock verkar du ha snöat in lite på politiska åsikter, så stor roll behöver dom inte ha på hur man är som person.

Tänker inte vara negativ här, så vilka jag hatar/ogillar kommer att vara osagt.

Vice. är en utav de som jag har all respekt för, riktigt go pedofil.

KalleR är också trevlig, liten böghora.

Frenzy har missförstått. jag har inte respekt för dig om du nu är vänsterpartist då vänsterpartiet har en gamal och fel politik. Kommunismen dog ut efter sovjet föll men finns fortfarande kvar i väldigt få länder, vietnam, nord korea osv... tyvärr.

Däremot så respekterar jag dig som förr om du är sosse eller miljöpartist. Alla får tycka och tänka som man vill och även vänsterpartister, men det är en politik som jag inte respekterar som sagt och jag har förklarat varför.

Tweak är en rätt konstig kille, har halft förtroende för honom, men han är trevlig.

StellHell har jag inte heller något emot, han är inte stel och tråkig.

Skriver mer sedan. Om jag inte nämt någon så betyder inte det att jag hatar/ogillar dig.

Varför är jag konstig? :)

Ska försöka komma ihåg alla:

R2D2 i alla fall hans musiksmak och intresse, kul att diskutera med honom.

Jag gillar eliizar, även om vi hade ett "bråk" i "Invandrare och homosexuella"-tråden, vi är inte överens i den frågan men jag tycker du är riktigt skön ändå, och ändå att du inte nämnde mig :)

Jag tycker om L_Voll väldigt mycket, ändå om det är intressant ett en sådan smart person kan ha så dålig musiksmak :)

Jag gillar Corleone, han är förjävla rolig helt enkelt.. Smart också.

Lajnux är schyst, på msn och forumet.. Vet inte riktigt vad han och rabarben hade gemensamt som fick dem att bli polare, tror mest att både vill ha en lite speciell "gtasajten-kompis"

Siana och Vice., dom kan nämnas tillsammans, dom är dom två som har gjort mest för forumet, och har fått det roligare, trevligare och bättre. Skitbra jobbat killar :)

Tija och Ebeeto måste nämnas.. Satan vad jag rövslickade Tija i början på min vistelse här på gtasajten, hon är rolig och snäll, Ebeeto är sjukt kul.

Funnylin gillar jag.

Topp3 är roligaste moden, lite för inaktiv

BroDD är rolig.. stört att en människa kan skita att bry sig om så mycket saker

Kebab också då, han är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[ <3 ] hehe..:wub: (dåligt med fantasi)

Eudoros

Boomer

Spajdermän

Lajnux

Iwex