Colan K Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Humm.. Fanns det inte nån annan tråd som denna för ett tag sen? Att säga vad man tyckerr om medlemmar har funnits par gånger jo. Fast sen brukade väl det gå överstyr typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Cortez: Mannen som vet det mesta inom spelvärlden och mkt andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Siana verkar vara ganska trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Xstreem, snel och rolig hest. Lajnux, Snel hest men verkar ha glömt bort mig på nåt sätt. Vice, en av forumiterna jag har störst respekt för på forumet. Han är en av matroserna på mitt piratskepp också! Sikorka, rolig! Kebab, Snel. Ceone, Mupp men jag hade saknat honom om han inte funnits. Älskar våra disskusioner i fotbollstråden! Samma med tommy_killer, plusfourtyfour, dibel, gizmo921 (eller vilka siffor är det?) halo och godfather . Alla ni andra i tråden som disskuterar fotboll! Om jag har glömt någon av er så säg till! Jazz, Rolig... skåning! SlewME, fett med respekt till honom. Hans inlägg brukar vara vettiga. Om jag kommer på några fler så skriver jag till er. Edit: Självklart ska Halo och godather också vara med i fotbollslistan! Redigerad 23 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tar direkt från Onlinelistan Renard - Han kan en massa om Buffy GiZmo - Snel KalleR - Han håller i makten med en diskhandske Colan K - Du kan fan aldrig bestmma dig Scotty - Vem e du? MetoC7 - Vet inte vad runka är? Maimstream - Vafan det ska stavas Mainstream jue NightHawk - Mjorå, Han kan pixla han I lol - Cool zlatan18 - Vem e du? j3ns - Han är grym på att pixla rabarben - Helsingborg för hela slanten R2D2 - Han är snel, Även fast jag inte gillar SW Anarchy - Anarki? aKi - Tuffing chosen_one - Någon jag inte tycker om MAFIA_KING - Maffiakungen? Mr.Dumbom - Fulaste nicket.. Eudoros - Han gillar Evangeline Lilly så utta helvete mr_tobbe - Yay, The Man Patrik - Han bor i samma stad som jag VickeX - Han hade maskar i signaturen för ett tag sen Fireblade - Modda i GTA kan denna grabb SlewME - Han måste fan sluta att mobba mig bara för att jag lyssnade på Darin i några sekunder Ante_freeman - Dagens LOL Bubbli - En klad hest DimpZ - SAIK-fan Frenzy - Da hårdrocker? Corleone - Tuff liten prick lulle - Vem e du? Carl Johnson - Vem e du? Matteus - Du har haft den fulaste signaturen jag sett en gång T-Ryder - Vem? Curly - Din avatar är jättesoet VaXXoR - Vem? tommy killer - Malmöpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Skriver väl några iallafall. Siana är söt och trevlig. SlewME håller samma politiska inriktning som jag och så är han snäll och trevlig, och sköter sit kära Beffo bra. R2D2 är rätt bra han med, han brukar vara hård mot noobs vilket aldrig är fel. RadiuZ är en go' grabb. Han är en av ledarna i MGS-tråden och en riktigt skarp kille. Howhow är störtskön och är lite småkåt på mig tror jag. Synd att han aldrig är inne på msn längre... StellHell kan vara lite väl hård ibland men han är rätt rolig ändå. KalleR, i stort sett samma sak. Det är väl två tuffa admins vi har. Alpha är rätt skön han med. Han är med oss i MGS-tråden. Jacker är också en av oss sköna "MGS-are". Han är också rätt skön annars med. Det är vad jag orkar skriva just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Google.com - The Google Man! rabarben - Är inte förlovad men honom men helt okej är han! x_simpa_x - I dont know you... Colan K - Är det inte du som brukade ha pistol signaturer? Ceone - Respect him! Corleone - Too respect also! SlewME Skaparen av the beffo communitiiiooo... Men också M röstare R2D2 - Han är väl ofta här på forumet vad jag vet. Men är inte precis "i kontakt" med honom. Xemtoth - My mate... KalleR - Alltid grym på foton! Säger kalle nåt så ska man inte säga nåt tillbaka aKi - Respektera också! Eudoros - Kate Beckinsale Patrik - Läskiga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Skriver väl några iallafall. Siana är söt och trevlig. SlewME håller samma politiska inriktning som jag och så är han snäll och trevlig, och sköter sit kära Beffo bra. R2D2 är rätt bra han med, han brukar vara hård mot noobs vilket aldrig är fel. RadiuZ är en go' grabb. Han är en av ledarna i MGS-tråden och en riktigt skarp kille. Howhow är störtskön och är lite småkåt på mig tror jag. Synd att han aldrig är inne på msn längre... StellHell kan vara lite väl hård ibland men han är rätt rolig ändå. KalleR, i stort sett samma sak. Det är väl två tuffa admins vi har. Alpha är rätt skön han med. Han är med oss i MGS-tråden. Jacker är också en av oss sköna "MGS-are". Han är också rätt skön annars med. Det är vad jag orkar skriva just nu. Hur kunde jag glömma dig? Allsmäktige Matteus. Fjortispartaj ftw. Älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 BroDD och Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Humm.. Fanns det inte nån annan tråd som denna för ett tag sen? Editzor: Det var en poll om jag minns rätt, humm.. kanske inte samma som denna ändå.. humm.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=39046&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 BroDD och Vice. Har du vaknat till liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tar direkt från OnlinelistanR2D2 - Han är snel, Även fast jag inte gillar SW SW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 DimpZ IRL StellHell Kung i alla trådar Kebab Alltid lika trevlig R2D2 Alltid lika otrevlig Moroni_Family Hah. SlewME Kan det mesta, dock verkar han lite arrogant i mina ögon (No offense) Rabarben Skåne FTW? GiZmo Vargar/Hundar/Troll Mage Xemtoth Orc Blaucrozz Avskyr pojkfan KalleR Admin, Admin, Admin, Admin... Frenzy Har en känsla av att vi har samma musiksmak VaXXor EMO LOL Vice. Håller igång "Veckans Forumit" elizaar Riktigt rolig, Ronnby.tk FTW! - Det var nog alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tycker bra om många av medlemmarna här, fast tillsvidare nämner jag bara Everest och Zingo(även om han inte är så jävla aktiv) som jag känner IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) AngryAngel (fick jag det rätt nu?) har varit till stor hjälp med pixlingen. Aj. ...men tack för kommentaren =) Redigerad 23 september, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hur kunde jag glömma dig? Allsmäktige Matteus. Fjortispartaj ftw. Älskar dig Nawww...nu får du tio pussar på mun Cortez är snel också. Har grattat honom på flera födelsedagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Nawww...nu får du tio pussar på mun Cortez är snel också. Har grattat honom på flera födelsedagar. Now whos the gay one?... nä skojja bara . *Försvinner tillbaka till mörka hörnet där jag försiktigt vakar över medlemmarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 SW? Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tar direkt från OnlinelistanBubbli - En klad hest Puss De jag gillar mer är väl: skribb, Curly + några andra... och Godfather kan få en liten hedersplats. Det jag gillar mindre är väl några admins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tar direkt från OnlinelistanMaimstream - Vafan det ska stavas Mainstream jue Vet inte om jag ska bli klad eller gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts