KalleR Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Du har skött din första dag här riktigt uselt. Fixa till ditt beteende till något normalare ifall du vill stanna kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Boooo! Ta det lungt grabbar, jag bits inte.. men det gör min mutanterade hamster! Mohaha! Im returning[/color Gillar inte din stil... Vet inte vad det är.. Kan va att du är katig men vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Tweak verkar visst bara ha kaxiga irl-kompisar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Jag är borta i en vecka och ni har redan SÅHÄR tråkiga konversationer Min ofavorit-nykomling. Vinnie - En riktigt mobbad-wannabe. *Plockar fram diskhandsken och min mutanterade guldfisk* ROSORNA!! Kebab - Muffimuffmuffgruffegnuff på dig lilla gosingen! Älskar dig sen du pillade min avatar och signatur. ZcruweN - <3 Finns inget mer att tillägga. Lajnux - Kisen har alltid rätt, speciellt närä han påstår att jag skojjar om allting 24/7... Bara det att det inte stämmer. GAH! Skojjar ju om saker 23/7, den sista timmen sitter jag med min mutanterade guldfisk och öser ur mig klagomål likt Marvin ifrån "Liftarens guide Till Galaxen" om hur hungrig jag är... Guldis hälsar, btw! Okka - Where are thou!? Niis, väry niis person på MSN. Mycket roligt att disskutera Svensk språket med honom. Speciellt när barannat ord i varje mening är latin-liknande svenska ord som man inte har en aning om vad dom betyder Frenzy - Den lilla guratisten som liknar min kusin, OCH har samma förnamn som honom, första konversationen på MSN var inte så roligt. Han var tvungen att döda mig :'( Vice. - Grymmaste personen jag känner till som kan glömma bort vem man är på MSN tre gånger i rad. Härlig attityd, och fin att disskutra med när man väl har kommit in i någon disskusion. Kommer alltid ha dom här orden i huvudet; "Men du har ju snart varit där i ett år. Men det är efter två år som det blir riktigt najs" 50 Cent - Du är ju visst näst intill akvit i endast The One And Only Reborn, och tro inte något om "Du-vet-vad", detta är bara en snabb-visit. Gör grymt snygga signaturer, och Foo - Även där har vi en mysig person som är väldigt trevlig att disskutera saker med på MSN, gäller dock bara att värma upp dig, eller låtta dig fundera klart. Right? ÄrrtvåDeetvåå - Väldigt trevlig person där med, igentligen. Har inte snackat så mycket, men dom gånger vi har snackat har du varit trevlig. RISARNA!! Finns inga... STOR KRAM!!! Jag ber om ursäkt om jag tagit med någon som inte ville vara med i min lista. Redigerad 2 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 ZcruweN - <3 Finns inget mer att tillägga. I love you man *stabs with a knife* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 50 Cent - Du är ju visst näst intill akvit i endast The One And Only Reborn, och tro inte något om "Du-vet-vad", detta är bara en snabb-visit. Gör grymt snygga signaturer, ochGo on... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag är borta i en vecka och ni har redan SÅHÄR tråkiga konversationer Min ofavorit-nykomling. Vice. - Grymmaste personen jag känner till som kan glömma bort vem man är på MSN tre gånger i rad. Härlig attityd, och fin att disskutra med när man väl har kommit in i någon disskusion. Kommer alltid ha dom här orden i huvudet; "Men du har ju snart varit där i ett år. Men det är efter två år som det blir riktigt najs" Tack! Hehe, nu kommer jag inte glöma dig mer ""spindelknuttz"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tweak verkar visst bara ha kaxiga irl-kompisar.. Det här är ju en och samma kille, som inte tycker det är kul på gtasajten.. Då kan det blir såhär Och han är inte som SixXe på långa vägar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Den är inte snygg, den är vidrig. Skaffa ram och snygga upp avataren så man ser att du meckat lite själv, så kan jag titta på den. Du ska då veta att den är finare än din Även om personen bakom den inte verkar vara den smartaste vildvittran precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Det här är ju en och samma kille, som inte tycker det är kul på gtasajten.. Då kan det blir såhär Och han är inte som SixXe på långa vägar Då kan han ju låta bli att posta. Föstår inte varför vissa ska sabotera. Vissa är helt enkelt inte mogna/kapabla att använda internet, välkommen tillbaka om 3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Då kan han ju låta bli att posta. Föstår inte varför vissa ska sabotera. Vissa är helt enkelt inte mogna/kapabla att använda internet, välkommen tillbaka om 3 år. Hur har jag förstört? Jag har väll inte varit kaxig? Redigerad 3 oktober, 2006 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Då kan han ju låta bli att posta. Föstår inte varför vissa ska sabotera. Vissa är helt enkelt inte mogna/kapabla att använda internet, välkommen tillbaka om 3 år. Ey, jag försvarande honom inte, förklarade varför han är som han är. Han är betydligt normala IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ey, jag försvarande honom inte, förklarade varför han är som han är. Han är betydligt normala IRL Men är det storpannan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Men är det storpannan? Nej, det är en och samma kille Bara en av mina irl-kompisar har varit på gtasajten, nånsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Nej, det är en och samma kille Bara en av mina irl-kompisar har varit på gtasajten, nånsin Oss emellan... De blir den enda va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Oss emellan... De blir den enda va? Haha, bara så du vet så har du inte tyckt illa om mig en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Oss emellan... De blir den enda va? Förstår inte riktigt.. Men jag tror knappast några fler av mina kompisar kommer hit, nej då. Tänk dig Richard här Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hahah, "Har ni sett Toyo Drift eller? SÅ jväla bra handling och skådespeleri! DEn var så jävla idérik!" <---- Richard.. Sorry för OT... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Nej, det är en och samma kille Bara en av mina irl-kompisar har varit på gtasajten, nånsin Anticlimax alltså? Hahah, "Har ni sett Toyo Drift eller? SÅ jväla bra handling och skådespeleri! DEn var så jävla idérik!" <---- Richard.. Sorry för OT... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Anticlimax alltså? Näe, faktiskt inte. Förklarar på msn, nog med off-topic här Förresten så överdrev Vinnie om Richards "dumhet" ang. filmer, han har inte sagt så Dock tyckte han den var bra, hah. Jag tycker att Vinnie är ett skeleton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts