YooSho Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag hoppas att du kommer tillbaka för att stanna. Det är en sak som du sa för några år sedan som jag har haft på huvudet sen dess, "Dom berömda kålmorden. Rufus, slaktare av kål, riddare av potatismos". Här är en länk till topicen. Naha, ni är så ägda för det var jag som skrev felet som fick honom att skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Många värkar att irritera sig på småsaker och göra dom enorma....Lite jobbigt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Många värkar att irritera sig på småsaker och göra dom enorma....Lite jobbigt ibland T.ex. dina svenskkunskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Tweak är konstig och har ett fult namn. Jakob nä fy fan va fult! Han är tjock åxå, Fattie! Kom så kan du få lite ister! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Tweak är konstig och har ett fult namn. Jakob nä fy fan va fult! Han är tjock åxå, Fattie! Kom så kan du få lite ister! Storpannan Kalle? ..eller är det AntiClimax som är tillbaka? ..eller är det den där zuizide som har bögkollat på mina prylar? Redigerad 2 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Storpannan Kalle? ..eller är det AntiClimax som är tillbaka? ..eller är det den där zuizide som har bögkollat på mina prylar? Haha är det så det heter när killar kollar på ens prylar? om så är fallet så kanske jag ska akta mig när jag går i skolan då jag har många killar som klickat på mina prylar haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Storpannan Kalle? ..eller är det AntiClimax som är tillbaka? ..eller är det den där zuizide som har bögkollat på mina prylar? Nej nej ABSOLUT inte AntiClimax. Zuizide haha, KalleStorpannans lunar!? hmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Tweak är konstig och har ett fult namn. Jakob nä fy fan va fult! Han är tjock åxå, Fattie! Kom så kan du få lite ister! Du har varit här i knappt 2h och redan dömmer folk! Vart ska detta sluta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Du har varit här i knappt 2h och redan dömmer folk! Vart ska detta sluta?? Kanske en ny SiXxe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Kanske en ny SiXxe. Då måste vi ha syndat rejält för att förtjäna något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Boooo! Ta det lungt grabbar, jag bits inte.. men det gör min mutanterade hamster! Mohaha! Im returning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vinnie, du har enligt mig den snyggaste signaturen. Och avataren. Ändock gillar jag inte den turkosa pixelraden i avataren på höger sida. OnT: Kattälskaren får man inte glömma. Han är för söt. Trots att han bara är ett år yngre än mig, framstår han som en liten bebis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vinnie, du har enligt mig den snyggaste signaturen. Och avataren. Ändock gillar jag inte den turkosa pixelraden i avataren på höger sida. OnT: Kattälskaren får man inte glömma. Han är för söt. Trots att han bara är ett år yngre än mig, framstår han som en liten bebis. Ett år? Är du född 1994? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vinnie, du har enligt mig den snyggaste signaturen. Och avataren. Ändock gillar jag inte den turkosa pixelraden i avataren på höger sida. OnT: Kattälskaren får man inte glömma. Han är för söt. Trots att han bara är ett år yngre än mig, framstår han som en liten bebis. Jag älskar dig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ett år? Är du född 1994? Doh! Varför får jag alltid för mig att kattskrället är 93:a? Aja, han är likt förbannat gullig. Jag älskar dig också! Jag sa aldrig att jag älskar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag gillar inte samuelszon, han är en okänslig kille som har ett iskallt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag gillar inte samuelszon, han är en okänslig kille som har ett iskallt hjärta. Sluta spamma och ge din snygga layout ett gott rykte istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Den är inte snygg, den är vidrig. Skaffa ram och snygga upp avataren så man ser att du meckat lite själv, så kan jag titta på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Kebab, jag vet att jag har sagt det, men eftersom jag lever efter den gamla devisen "man ska slösa med beröm" så säger jag det igen; jag gillar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts