Jump to content

Vad anser du om de olika medlemmarna?

Corleone
 Share

Recommended Posts

Har dock bestämt mig för att nu jävlar blire fram med min o Funnylins humor! Har saknat den så mycket o nu när vi har hörts av så känns det att man måste gräva fram det!

Annars blir jag galen..

Och låt mig avsluta med ett:

:huh:

Har vi en egen form av humor? Varför har du inte sagt det förut? Vi skulle ju kunna revolutionera humorbranchen och bli rika. Fram med anteckningsblocket. Pasta!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Huh? Förlåt om jag verkar lite chockad, men det är inte varje dag man får reda på att någon smygfilmar en. Vad har du sett? :mellow:

Oh shit... hoppas inte... :huh:

Du vet dom där Yoga övningarna du höll på med för några år sen. Jag har sett att du tydligen tränat mer.. Mina ögon blödde för första gången då. SEn gick jag hem o satte mig o lyssna på Dimu Borgir o skar upp mammas katt i tassarna.

Allt detta fick hon gå igenom för din skull..

O så ska vi inte tala om avlånga saker på fel ställen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet dom där Yoga övningarna du höll på med för några år sen. Jag har sett att du tydligen tränat mer.. Mina ögon blödde för första gången då. SEn gick jag hem o satte mig o lyssna på Dimu Borgir o skar upp mammas katt i tassarna.

Allt detta fick hon gå igenom för din skull..

O så ska vi inte tala om avlånga saker på fel ställen!

Fast nu är vi kanske mer inne på att revolutionera porrbranchen. Jag tror inte dom skulle ta med dom där grejerna ens i Kvarteret skatan. Fast det skadar ju inte att skicka dom till SVT och kolla, dom verkar inte ha några problem med att sända porr.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin - bästa humorn. Underbart att du är tillbaka, min comeback blev lite avtrubbad när jag sett att du givit upp. Allmänt trevlig och rolig, finurliga ordskämt och glimten i ögat. Nawwww :mellow: Förresten måste jag be dig om ursäkt för att jag kallade dig dum i huvudet för två år sen ^_^

MetoC7, MejmejmejGTA - Hahaha vad jag minns honom från gtasajten-serierna, de tidiga sidorna. Har aldrig mobbat honom dock eller sett nåt sånt i andra topics. Är han fortfarande aktiv? Har egentligen aldrig pratat med honom, men han verkar ha varit en kul hackkyckling på ett ganska snällt sätt. Vet eg. inte varför jag nämner honom, men jag minns honom mest från serierna.

Äh, har inga egentliga åsikter om folk sådär, men man känner lite gemenskap när jag ser alla de gamla namnen som fortfarande är aktiva. Wunderbar! Dessutom vet jag inte att folk utmärker sig spec mycket, men blandningen av signaturer man känner igen är... trygg :huh: Eller åtminstone en viss härlig känsla.

StellHell - har inget emot dig egentligen, men du får komma ihåg att inte vara så dryg när folk säger emot dig. Det var väldigt länge sen, men jag minns att dina tjejbilder överallt började gå mig rejält på nerverna när man satt i skoldatasalarna och dina bilder kom upp överallt. Annars är du säkert schysst, du har ju iaf gjort ditt jobb som mod hittills.

Lär väl uppdatera eller komplettera, nu tog jag bara tre lösryckta namn som jag kom på just nu. Skriv nåt om mig, om ni minns nåt speciellt! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äre nån slags comebackernas natt det här??? :huh:

För i såna fall så tror jag att jag går o lägger mig nu och lämnar Gtasajten för att göra comeback imorgon om det är ok?

för att inte var offtopic som jag varit i mina tre tidigare inlägg så tar jag o kommenterar StellHell:

Enligt mig så är du riktigt dryg. Dock har jag aldrig råkat ut för det så jag ska väl inte klaga. Och du sköter din uppgift som Admin riktigt bra.

Eeh WTF. Tar KalleR samtidigt så kan ni banna mig båda två på en gång ör att jag är så gullig.

Den Person med makt på det här forumet som jag gillar allra mest. (Förr hade ju Funny makt men men...)

Har sagt åt mig nån gång om jag inte minns fel om något men det var befogat så jag får väl ta det.

Hmmm.. sen va det nån mer...

A just det Det va nån nisse som gillade Magnus Uggla o hade honom som avatar.

Han la till mig på MSN nån gång.. riktigt trevlig kille.

O man får ju inte glömma rabarben.

Min lilla Bitch.. bara det att han inte insett det än.. Kommer snart o äter upp dig ;)

O sen va det det här med att ingen kommenterar mig.. Ingen som minns det här? och alla mina :mellow::(^_^:);) ??

//Puss på er era stinkande maskar! (föööör mycket LOK, får bli o dra på AVA eller Blink istället)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har väll lämnat nu? När KalleR upptäckte att det var samma ip som hade "hackat"

honom som han satt på, Alltså sig själv.

Eftersom jag lämnade forumet före honom så vet jag inte varför han lämnade, men ja, jag tror han har lämnat.

Även fast han inte var riksaktiv min sista tid på forumet så verkar han ha lämnat nu i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor