Jump to content

Vad anser du om de olika medlemmarna?

Corleone
 Share

Recommended Posts

Var mer aktiv isåfall!!!! :P

Mera aktiv?? Sitter här inne varenda dag.

Problemet är nog det att jag inte som många andra skriver JÄTTEintressanta inlägg som:

" :unsure: "

"WÖRD"

"haha... LOL"

Försöker liksom hålla lite standard på de inlägg jag skriver.

Har dock bestämt mig för att nu jävlar blire fram med min o Funnylins humor! Har saknat den så mycket o nu när vi har hörts av så känns det att man måste gräva fram det!

Annars blir jag galen..

Och låt mig avsluta med ett:

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wtf... jag är ju ganska mycket mot droger. Och är jag dum mot dig? :o

Jaha, då har jag väl förväxklat dig med ngn annan.... Har för mig att du lagt upp bilder på dig när du röker på..

Nja, du är inte dum mot mig :P Men du var trevligare mot mig för nån/nåra månader sen. Då syntes jag ju iaf. om man säger så. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, då har jag väl förväxklat dig med ngn annan.... Har för mig att du lagt upp bilder på dig när du röker på..

Nja, du är inte dum mot mig ;) Men du var trevligare mot mig för nån/nåra månader sen. Då syntes jag ju iaf. om man säger så. :)

Hmm... de enda bilder ja lagt upp när jag har ätit något är bilderna när jag äter muffins och glass. :o

Hmm... om du känner så. Då ska jag väl försöka bli snelare då. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, du är inte dum mot mig :P Men du var trevligare mot mig för nån/nåra månader sen. Då syntes jag ju iaf. om man säger så. :)

Du tänker nog på bilder The Dude la upp. Han som du älskade så mycket. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... de enda bilder ja lagt upp när jag har ätit något är bilderna när jag äter banan och glass. :)

Hmm... om du känner så. Då ska jag väl försöka bli snelare då. :)

Ojsan... Förlåt.:P Jag som tyckte att vice. var irriterande när han förväxlade mig med the-copy, men nu inser jag att jag inte är bättre själv.

Heh, lungt. Du är snäll, bara jag om är känslig, lol. :D

;)

Förklara?

Varför jag tycker hon är dryg och störande? Hm, hon tycker hon är rolig själv. Märks så tydligt. Nästan som en Wannabe.

Men tror hon är säkert jätteschysst på riktigt, om man väl lär känna henne. :o

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice är trevlig.

Kebab likaså.

Rabarben är lika gammal som mig och han är schyst, men jag är smartare ( (w00t) ).

-NightHawk- är hygglig han med.

Tweak är smart.

Jag är inte kompis med någon på sajten. Tyvärr. Men det är nog inte många som vill vara kompis med mig heller. Och det finns några som jag inte gillar.

:lol:

Tack fan, du är rätt smart för att vara 92:a, smartare än andra vi har.

Men den här Jojje, är han verkligen 94? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor