Plaisir Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Var mer aktiv isåfall!!!! Mera aktiv?? Sitter här inne varenda dag. Problemet är nog det att jag inte som många andra skriver JÄTTEintressanta inlägg som: " " "WÖRD" "haha... LOL" Försöker liksom hålla lite standard på de inlägg jag skriver. Har dock bestämt mig för att nu jävlar blire fram med min o Funnylins humor! Har saknat den så mycket o nu när vi har hörts av så känns det att man måste gräva fram det! Annars blir jag galen.. Och låt mig avsluta med ett: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Wtf... jag är ju ganska mycket mot droger. Och är jag dum mot dig? Jaha, då har jag väl förväxklat dig med ngn annan.... Har för mig att du lagt upp bilder på dig när du röker på.. Nja, du är inte dum mot mig Men du var trevligare mot mig för nån/nåra månader sen. Då syntes jag ju iaf. om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jaha, då har jag väl förväxklat dig med ngn annan.... Har för mig att du lagt upp bilder på dig när du röker på.. Nja, du är inte dum mot mig Men du var trevligare mot mig för nån/nåra månader sen. Då syntes jag ju iaf. om man säger så. Hmm... de enda bilder ja lagt upp när jag har ätit något är bilderna när jag äter muffins och glass. Hmm... om du känner så. Då ska jag väl försöka bli snelare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jaha, då har jag väl förväxklat dig med ngn annan.... Har för mig att du lagt upp bilder på dig när du röker på.. Nja, du är inte dum mot mig Men du var trevligare mot mig för nån/nåra månader sen. Då syntes jag ju iaf. om man säger så. Du tänker nog på bilder The Dude la upp. Han som du älskade så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Hmm... de enda bilder ja lagt upp när jag har ätit något är bilderna när jag äter banan och glass. Hmm... om du känner så. Då ska jag väl försöka bli snelare då. Ojsan... Förlåt. Jag som tyckte att vice. var irriterande när han förväxlade mig med the-copy, men nu inser jag att jag inte är bättre själv. Heh, lungt. Du är snäll, bara jag om är känslig, lol. Förklara? Varför jag tycker hon är dryg och störande? Hm, hon tycker hon är rolig själv. Märks så tydligt. Nästan som en Wannabe. Men tror hon är säkert jätteschysst på riktigt, om man väl lär känna henne. Redigerad 27 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Nämen.. En liten romans pågång hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ojsan... Förlåt. Jag som tyckte att vice. var irriterande när han förväxlade mig med the-copy, men nu inser jag att jag inte är bättre själv. Heh, lungt. Du är snäll, bara jag om är känslig, lol. Haha... det gör ingenting. Det är så lätt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Vice är trevlig. Kebab likaså. Rabarben är lika gammal som mig och han är schyst, men jag är smartare ( ). -NightHawk- är hygglig han med. Tweak är smart. Jag är inte kompis med någon på sajten. Tyvärr. Men det är nog inte många som vill vara kompis med mig heller. Och det finns några som jag inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Vice är trevlig. Kebab likaså. Rabarben är lika gammal som mig och han är schyst, men jag är smartare ( ). -NightHawk- är hygglig han med. Tweak är smart. Jag är inte kompis med någon på sajten. Tyvärr. Men det är nog inte många som vill vara kompis med mig heller. Och det finns några som jag inte gillar. Tack fan, du är rätt smart för att vara 92:a, smartare än andra vi har. Men den här Jojje, är han verkligen 94? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Tack fan, du är rätt smart för att vara 92:a, smartare än andra vi har. Men den här Jojje, är han verkligen 94? Han låter iaf som en 94a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Han låter iaf som en 94a Nej, det måste jag säga att han faktiskt inte gör.. Inte så ofta iallafall. Eller vänta här nu.. Du kanske syftade på hans röst?..eller? Redigerad 28 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Tack fan, du är rätt smart för att vara 92:a, smartare än andra vi har. Men den här Jojje, är han verkligen 94? *host*jagvetjagärganskasmarttrotsattjagskrevdetdätsjuktidiotiskainläggetombithcensomintevilleköpajul tidningar*host* Jag vet dock inte om jag kan lita om det är ironi eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Nej, det måste jag säga att han faktiskt inte gör.. Inte så ofta iallafall. Eller vänta här nu.. Du kanske syftade på hans röst?..eller? Japp, jag syftade på rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Japp, jag syftade på rösten. Men hans engelska är väldigt mycket bättre än en vanlig 94. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Men hans engelska är väldigt mycket bättre än en vanlig 94. Kan inte annat än hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Men hans engelska är väldigt mycket bättre än en vanlig 94. Hur låter kåtäl... kattälskaren ? Någon som har ljud på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Hur har ni hört han snacka engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Hur har ni hört han snacka engelska? Busringningar med Skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Busringningar med Skype Nej, jag såg det i hans serie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hur låter kåtäl... kattälskaren ? Någon som har ljud på det? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts