Kalan Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Kalan - Riktigt duktig på att pixla. Hur blev det då, d:fi eller Urban elements? Tackar Jag har faktiskt inte riktigt hittat något av dem i affärerna. Antagligen har inget av märkerna nått ut till denna håla jag lever i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Tackar Jag har faktiskt inte riktigt hittat något av dem i affärerna. Antagligen har inget av märkerna nått ut till denna håla jag lever i. Jag ser dom överallt hela tiden Frisörer brukar ha det. Annars får du väl åka upp till Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 A.A, Väldigt osäker människa. Jag tror inte han har hittat sin plats på forumet. Han känner sig inte riktigt som en i gänget, är osäker på oss, sig själv och hela forumet. Borde slappna av mer så kommer han att hitta sig själv och sin roll på gtasajten.... Tillägg. Har nog jobbat på ovanstående. Man ser honom hoppa fram och låsa trådar då och då. Verkar ha mer koll på forumet än vad man tror. Är nog den mod. som som vill ha hårdast koll att reglerna på forumet efterföljs. På gott och ont. Trevlig, och hjälpsam.. Så sant såå... Bara för att jag mer än ofta är inaktiv i författandet har jag stenkoll på forumet och läser aaallt (även om det har varit lite klent i sommar, men jag är tillbaka på heltid nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Min lista: Corleone- Trevlig grabb. Colan K- Störande, Maimstream - Dryg. Frenzy - Snäll kille. Gillar honom! R2D2- Butter. rabarben- Röker brajj, var social mot mig ett tag, men det rann visst ur med sanden. Brodd- Jobbig, Siana- Sötaste, gladaste och trevligaste medlemmen! Love him. I lol- Positiv, Kebab- Trevlig, vice.- Håller sig mkt på Dagens lol (och nej, vi delar inte samma humor, tyväärrr). The_dude- Skön och extremt trevlig! (Tyvärr finns han inte med oss idag, men jag får hoppas att han lever gott med sina hasch-trippar iaf.) S-4- En av de medlemmarna jag saknar mest. Zcruwen- Gillar honom! Mogen för sin ålder. Lajnux- Positiv och har bra humor! A.A- Mod, bestämd, trevlig, verkar en aning allvarlig. StellHell- Skön pöjk som Liknar Nassim Al Fakir. KalleR- Snygg och manlig. Tija- Dryg och störande tjej. Sorry, men orkar inte skriva mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Tackar Jag har faktiskt inte riktigt hittat något av dem i affärerna. Antagligen har inget av märkerna nått ut till denna håla jag lever i. Jag har båda The_Go: Pervers, ärligt det är hon.. . Men hon är säkert snäll Redigerad 27 september, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Halo - Ganska ny, men trevlig och hjälpsam. Men har dessvärre ett stort intresse för fotboll. Tack . btw, det är väll inge fel på att ha intresse för fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Tack . btw, det är väll inge fel på att ha intresse för fotboll? Nej, det är klart. Kanske skrev det på lite fel sätt bara. Jag menade att du hade ett riktigt stort intresse för fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Min lista: KalleR- Snygg och manlig. Sorry, men orkar inte skriva mer nu. Bästa komplimangen på länge puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Min lista: rabarben- Röker brajj, var social mot mig ett tag, men det rann visst ur med sanden. Sorry, men orkar inte skriva mer nu. Wtf... jag är ju ganska mycket mot droger. Och är jag dum mot dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Gammal och bortglömd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Gammal och bortglömd :'( Whine On You Crazy Diamond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Gammal och bortglömd :'( Du skriver ju aldrig någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Siana- Sötaste, gladaste och trevligaste medlemmen! Love him. Tija- Dryg och störande tjej. Förklara? Redigerad 27 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Förklara? Hon gillar inte konkurrens.,. Tija är mycket bättre än The_Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hon gillar inte konkurrens.,. Tija är mycket bättre än The_Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hon gillar inte konkurrens.,. Tija är mycket bättre än The_Go Inte för att favorisera bland medlemmarna, men jag är berädd att hålla med. Hon är ju Beffo Webbhotell-kund ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Inte för att favorisera bland medlemmarna, men jag är berädd att hålla med. Hon är ju Beffo Webbhotell-kund ffs! Varför är jag konstig, kan du svara på det nu? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Varför är jag konstig, kan du svara på det nu? ;D Haha, jag petar upp ett finger i rumpan på att du har funderat över det helatiden? Jodu, du är rätt märklig faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Haha, jag petar upp ett finger i rumpan på att du har funderat över det helatiden? Jodu, du är rätt märklig faktiskt. Motiveeeeera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Motiveeeeera! Stå på dig, SlewMe! Han kan inte tvinga dig till att göra något han inte vill! Tänker er ovanstående mening sagd med biologilärar-röst. Det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts