Corleone Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Risa och rosa. Hata och älska. Starta gräl och klappa varandra om axeln. Tusan, det här kan ju nästan bli kul... nästan... bara nästan... Redigerad 23 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Vad är det man ska göra ? lol, glömde läsa.. erm.. jag gillar frenzy, dom andra.. är.. gay Redigerad 23 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Marky är dryg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Vissa gillar man inte andra gillar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag totalt avskyr Maimstream, han håller på och tror han är rolig 24/7, fy fan vad jag hatar honom! Låt mig vara!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Vad är det man ska göra ? lol, glömde läsa.. erm.. jag gillar frenzy, dom andra.. är.. gay Oh ja, älskar dig också. Jag gillar Corleone, han är väldans smart och trevlig. skribb är också rätt söt, kan mycket, trevlig. Tweak, smart och trevlig han också.' Sen har vi ju tjejen The_go som är trevlig. Patrik och jag, ja, vi snackar en jävla massa med Tommy_Fido på msn. Ärrvtå är söt för han är trevlig. ibland. Sen så är SlewMe både trevlig och smart, även om jag tror att han förlorat all respekt för mig sen han fick reda på att jag är åt vänster. Vice. är också väldans trevlig. Samt så är de flesta åt vänster trevliga och kreativa vilket jag gillar, självklart finns det lika många som är till höger som är på samma sätt men inte snackat mycket med dom. Finns en del jag glömt bort också. Oh ja, jävlar vilket drygt, otroligt tråkigt och nördigt inlägg detta blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Trotts att Dibel är bajjare så har han ändå rätt vettiga saker att säga ibland . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Jag totalt avskyr Maimstream, han håller på och tror han är rolig 24/7, fy fan vad jag hatar honom! Låt mig vara!!!!! Haha . Ehm, jag gillar Kebab och NH, tycker illa om SiXxe, er andra känner jag nog ingenting om. Just fan, Le trådskapare a la Corleone. (säkert fel använt Le och allt sånt, men jag vill vara cool som corleone så jag skiter i det) Redigerad 23 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag är bäst och jag avskyr alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Tänker inte vara negativ här, så vilka jag hatar/ogillar kommer att vara osagt. Vice. är en utav de som jag har all respekt för, riktigt go pedofil. KalleR är också trevlig, liten böghora. Frenzy har missförstått. jag har inte respekt för dig om du nu är vänsterpartist då vänsterpartiet har en gammal och fel politik. Kommunismen dog ut efter sovjet föll men finns fortfarande kvar i väldigt få länder, vietnam, nordkorea osv... tyvärr. Däremot så respekterar jag dig som förr om du är sosse eller miljöpartist. Alla får tycka och tänka som man vill och även vänsterpartister, men det är en politik som jag inte respekterar som sagt och jag har förklarat varför. Tweak är en rätt konstig kille, har halft förtroende för honom, men han är trevlig. StellHell har jag inte heller något emot, han är inte stel och tråkig. Skriver mer sedan. Om jag inte nämt någon så betyder inte det att jag hatar/ogillar dig. Redigerad 23 september, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag totalt avskyr Maimstream, han håller på och tror han är rolig 24/7, fy fan vad jag hatar honom! Låt mig vara!!!!! Håll tyst din kossa! Lajnux är en väldans trevlig prick, sometimes. kanske för alal gånger vi snackat på MSN? Den bortglömda (Kanske inte äns ihågkommne?) D.E kan vara rikligt rolig ibland, på MSN. Sen minns jag min och plusfourtyfours seriösa disskusion i tråden där det var någon som ville sälja sin dator. Sen får Foo the Poh en puss för tiden han lade ner på min bild. Ja... Så ja... Sen komemr vi till.... SiXxe... Jag vill inte äns koma ihåg honom. Han var dryg mot mig i webcamchatten :'( Sen på er alla som inte har/tänker nämt/näma mig Grummel grummel.... !#)&%¤#&%(¤)/!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag får heller inte glömma Bullet som är den enda forumiten här jag har träffat IRL, trevlig prick yeey . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) SlewMe är en märklig prick som inbillar sig att Lars Ohly vänsterprasslar med Fidel Castro. Han tycker att jag är dum i huvve'. Det är knäppt. Jätteknäppt. Redigerad 23 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Börjar med Corleone Siana. Glömde dig först men självklart ska du vara med. Allmänt trevlig kille som jag får hjälp av då och då. Corleone. Gillar hans sätt att skriva. Trevlig, finurlig och slänger ofta dängor åt n00bs vilket jag tycker är trevligt. Kebab är trevlig och glad både på MSN och på forumet. Skribb, trångsynt (alla måste tycka som honom verkar det som) men bra på att debattera annars. SlewME och Moongoose har ungefär samma politiska åsikt som mig, så dom gillar jag. Frenzan är trevlig på MSN men vi snackar inte så mycket längre. AngryAngel (fick jag det rätt nu?) har varit till stor hjälp med pixlingen. Tweak och Gtapimpfoolife är två trevliga snubbar. Bra musiksmak också. Nä usch vad jobbigt det blev nu. Vill någon veta vad jag tycker om dom, säg till. Redigerad 23 september, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Eftersom alla är så fega så får väl jag träda fram. Okej, stör mig i princip aldrig på någon men... inget ont om Corleone.. meeen du, jag gillar aldrig sättet du skriver :'( ...Skjut mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 SlewMe är en märklig prick som inbillar sig att Lars Ohly vänsterprasslar med Fidel Castro. Han tycker att jag är dum i huvve'. Det är knäppt. Jätteknäppt. Det faktum att deras politik inte ändrats ett skit - i princip - sedan de hette "Vänsterpartiet kommunisterna". Man ser det man vill se, du vill se att jag tycker att du är dum i huvudet. Audipower är jäkla snäll. Friberg är snygg, sexig och singel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) *BLABLABLA* AngryAngel (fick jag det rätt nu?) har varit till stor hjälp med pixlingen. Nä usch vad jobbigt det blev nu. Vill någon veta vad jag tycker om dom, säg till. AngryAxel ska det va tror jag Och vad tycker du om mig? Redigerad 23 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 kebab er heftig -nighthawk- er snel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Eftersom alla är så fega så får väl jag träda fram. Okej, stör mig i princip aldrig på någon men... inget ont om Corleone.. meeen du, jag gillar aldrig sättet du skriver :'( ...Skjut mig Och jag stör mig på ditt överdrivna gaylordsnack. ...Skjut mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Humm.. Fanns det inte nån annan tråd som denna för ett tag sen? Editzor: Det var en poll om jag minns rätt, humm.. kanske inte samma som denna ändå.. humm.. Redigerad 23 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts