T-Ryder Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Yäyä, Råkade göra den andra i allmänt forumet pågrundav att den översta tråden där handlade om gameboy, Så jag trodde såklart att jag var i spelforumet Men somsagt, Min röst faller på The legend of zelda seriern. Blev det rätt nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Nja, som admin sa, det finns väll ändå fler serier än dessa 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Nja, som admin sa, det finns väll ändå fler serier än dessa 3? Nja, Men jag tog dom 3 "Mest kända" Och är stelll fortfarande inte nöjd för han väll låsa igen Redigerad 23 september, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Super Mario! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Sist jag spelade Mario var för ca 6 år sedan. De andra har jog nog bara testat en enstaka gång. Vote: Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Mjäk.. Tycker att Super Mario blev kasst efter det kom till N64... SNES FTW! Nullvotar eftersom jag inte har lirat nån av dom andra 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Zelda är rätt kul, roliga äventyr och många påhittiga pussel men en aning segt ibland. Metroid är mest drygt. Man ska springa fram och tillbaka och hämta någon ny sak hela tiden. Super Mario FTW! Här snackar vi spelglädje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Zelda är rätt kul, roliga äventyr och många påhittiga pussel men en aning segt ibland. Metroid är mest drygt. Man ska springa fram och tillbaka och hämta någon ny sak hela tiden. Super Mario FTW! Här snackar vi spelglädje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Vote: Super Mario. För att han är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Zelda är rätt kul, roliga äventyr och många påhittiga pussel men en aning segt ibland. Metroid är mest drygt. Man ska springa fram och tillbaka och hämta någon ny sak hela tiden. Super Mario FTW! Här snackar vi spelglädje! Erv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Super Mario. Spelar dom gamla än idag, inklusive SM 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Vote: Super Mario. För att han är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Vote Super Mario, alla spelen upp till N64, kan än idag spela Super Nintendo Mario, det när man för första gången fick välja uppdrag på en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Erv w00t! http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Super Negero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det finns fler Metroid än Metroid Prime spelen. Nullvote. Dålig topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Zelda. Helt klanderfri spelserie med undantag för lågbottenmärkena Windwaker och Link's adventure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Svårt val mellan Zelda och Mario men det blev Zelda Det första Zelda slår allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Låt mig fråga: What's up med det här Erv-ma-livin-grejset Jackie, Pansan och nu RadiuZ kör med? Jag greppar inte riktigt. Redigerad 30 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Mario rockar. Har aldrig förstått folk som tycker att dom gamla nes/snes mariospelen är repitiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts