T-Ryder Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Min röst faller på: The legend of zelda serien. Utan tvekan : ) Kom ihåg den dagen då min bror kom hem på kvällen med ett NES och det första Zeldat i hela serien med sej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kan ni inte lägga Nintendo trådarna i "Spel" istället xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Den här måste väl åtminstånde höra till spel-forumet? Själv nullvotar jag, då jag inte är så insatt i nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fel forum, fel namn och värdelös poll. Finns det 3 serier för hela Nintendos historia? Nej du, gör om gör rätt. *fläskläpp* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts