JMC Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 What he said Jävla vilket inlandsproblem det blev nu da. Ett liiitet ord är inte med så flippar ni ur totalt. Att ni bara orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jag slår vad om att de som säger hur stor och klumpid DS är inte ens har hållit i en. jag var trodde också det innan jag testade den,blev kär och införskaffade en. dessutom så är ds'n inte större i fickan än min plånbok,och nej jag är inte rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Micro var snyggast, men Orginal gav mig en riktigt skön nostalgi kick. Nej, nu ska jag och leta fram min Orginaler och lira lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts