Adriian Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) DS Lite helt klart! Om man räknar bort PSP. Redigerad 24 september, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Null Vote: PSP Gör en ordentlig poll nästa gång, döp inte skiten till "Snyggaste bärbara konsolen" om du bara ska ha nintendos med. GP32 är ju rätt het den med. den hette "snyggaste gameboy" förut men eftersom DS inte är någon gameboy så ändrades det till "snyggaste bärbara" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Gameboy Pocket, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vet inte, är inte insatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 PSP är bättre men nintendo är (oftast) snyggare... DS Litle Game Boy Micro men den snyggaste nintedo konsollen är NES folk säger att psp är klumpigt men få ner ett ds i ett par jeans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Micron faktiskt, har Color, när jag var i spelbutiken för nån månad sen blev jag sugen på att köpa en sån, men de blev en Xbox istället. Och Forza Motorsport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 PSP är bättre men nintendo är (oftast) snyggare... DS Litle Game Boy Micro men den snyggaste nintedo konsollen är NES folk säger att psp är klumpigt men få ner ett ds i ett par jeans... jag får ner mitt ds orginal i mina jeans och jag är bara 165cm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 jag får ner mitt ds orginal i mina jeans och jag är bara 165cm.. "Is that a Nintendo DS in your pocket, or are you just really happy to see me?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) jag får ner mitt ds orginal i mina jeans och jag är bara 165cm.. Storlek 38" eller? "Is that a Nintendo DS in your pocket, or are you just really happy to see me?" Hahahahahahahhahahahaha Redigerad 24 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Micro. Dock är den i mitt tycke rätt värdelös, då den är ett Advance fast lite snyggare bara. Samma som Advance SP (som visserligen lade till bakgrundsbelysning, men ändå...) och DS Lite. Varför kan de inte bara släppa en bra och snygg design redan från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Null Vote: PSP Gör en ordentlig poll nästa gång, döp inte skiten till "Snyggaste bärbara konsolen" om du bara ska ha nintendos med. GP32 är ju rätt het den med. Först hette den "Snyggaste gameboy:en", men då gnällde någon på att DS inte är en Gameboy. Nu är den omdöpt, och du gnäller. Hur ska ni ha det? Det står ju "Snyggaste Gameboy Konsolen" i frågtiteln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Först hette den "Snyggaste gameboy:en", men då gnällde någon på att DS inte är en Gameboy. Nu är den omdöpt, och du gnäller. Hur ska ni ha det? Det står ju "Snyggaste Gameboy Konsolen" i frågtiteln. Varför inte Snyggaste bärbara nintendo konsolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det är ju bilder på alla i första inlägget Jo, såg det precis nu. Plus att jag egentligen votade på DS lite, inte DS som jag först skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Varför inte Snyggaste bärbara nintendo konsolen? What he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Advanced SP, har själv en sådan. (och alla modeller före den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Kan inte riktigt bestämma mig. Men jag tar nog.... Advance SP. Har själv en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Orginal for president! ^^ it get's my vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Vote: Orginal fasst är ändå lite kär i color för jag satt och spela på en game boy color i typ 2-3 år när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 DS Lite, tätt följd av Color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Micro eller DS lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts