ShockerPie Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag vet att det redan fins en sådan h är tråd men den verkar vara död så startar en ny. Som titeln lyder psota bilder på era saker ni gjort i sketchup här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag vet att det redan fins en sådan h är tråd men den verkar vara död så startar en ny. Som titeln lyder psota bilder på era saker ni gjort i sketchup här. Hur menar du??? Sånt som man börjat till ett av Gta Spelen eller nåt som man gjort på fritid??? För om det inte är till nåt gta spel utan bara skapad så finns det en sån här tråd i Allmänt. (Tror jag) ONT: har inte riktigt modellerat i sketchup... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Först skriver du i den...sen kommer du på att du tycker den är död? En till behövs inte och den ska inte vara här om den kommer. *report* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Killen är redan hypernatad för andra saker sen tidigare idag. Men skitsamma, låser och ja. bla bla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts